blir gal Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Noen flere som er så langt,eller i nærheten?hvordan føles det?:-)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Er 26+5 i dag - men formen er dårlig Blir forhåpentligvis bedre.
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Jeg er 26+4 i dag... Har det helt forjævlig akkurat nå!! Men det er fordi jeg har blitt forkjøla da! Har nesten ikke sovet i natt pga tett nese, og var overlykkelig da klokka endelig var så mye at jeg følte at jeg kunne stå opp! Prøver å holde meg unna medikamenter, men i går kveld tok jeg både paracet og otrivin for barn, etter å ha kjempet meg gjennom hele dagen uten. Får bare håpe at lillejenta mi ikke tar noe skade av det... Men hvis jeg ser bort fra forkjølelsen, så føles det bra! Magen vokser, hun beveger seg stadig:) Jeg begynner å lengte etter å få se henne, samtidig som jeg har begynt å grue meg litt til fødselen! Har hatt et veldig problemfritt svangerskap sålangt, så stortsett nyter jeg det bare! Eneste er at jeg har lagt på meg 11 kg allerede. Det er jo litt bekymringsfullt, men så lenge jeg føler meg bra selv, så prøver jeg å overse vekttallet, så får jeg heller ta meg av det problemet etterpå...
Rorrimamma Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Jeg er 27+1 på vei. Har det så å si helt likens som Nighean & Lille-Prinsesse! Plages med forkjølelse for tiden og natta inatt har vært helt j......!!! Men skal kjøpe salt uten jod idag og skyll nesa. Husker det hjalp sist da jeg hadde bihulebetennelse i januar og jeg prøvde det for første gang. Ellers har ikke svangerskapet vært problematisk. Utenom litt med epilepsi. Magen vokser og ikke minst - jeg vokser! Lagtpå meg 13-14 kg. Menmen, verre var det sist jeg var gravid
blir gal Skrevet 19. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2008 Lagt på meg 11 kg jeg også:-)føler meg svær nå.og bedre blir det vell ikke.og masse halsbrann har jeg.stiv og støl i kroppen.
Sunny77 Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 26+0 i morgen;o) Like moro å bytte uke enda, og spesielt hvis man "teller" på BIM måten:starter på den 27. uken i morgen...) Formen er bra, men slitsomt med full jobb og treåring hjemme som har vært mye syk i det siste (les: lite søvn på mor). Lurer på å gå ned litt i stillingsprosent, men litt "nederlag" det også... Vet det ikke blir positivt mottatt på jobb.
JordbærMamma Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 26+6 i dag, er sliten, akkurat fått konstantert tidlig svangerskapsforgiftning, men alt ser stabilt ut så da går det sikkert fint. Sykmeldt nå da, egentlig litt deilig med en på 2 og et halvt løpende rundt her ettermiddag og i helgene i tillegg til tidligere full jobb... Men veldig koselig med 100 dager igjen (neeesten) og den ganske store magen!
1222 Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 26+4 her:-) Formen er helt topp, bortsett fra litt bekkenplager, men det er jammen ikke mye. Har lagt på meg/gått opp 8-9 kilo, men føler ikke det er hverken for mye eller for lite, var ganske tynn før graviditeten. Har så smått begynt å merke litt panikktendenser med tanken på at jeg skal føde om 13-14 uker, men velger å ikke tenke så mye på det. Minien bevegre seg mye for tiden, og jammen er det blitt ganske kraftige bevegelser etterhvert. Forsøker å nyte graviditeten, men må innrømme at det skal bli gost å få tilbake kroppen sin i normal standard og størrelse om ikke så alt for lenge!
2 fine små Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 26+2 her (eller 27+5 hvis menstermin stemmer da) og i god form. Har trent i 3 mnd, 3-5 oekter hver uke og det har "reddet" meg. Har vaert godt aa bli litt sterkere og faa mer energi naar bare kvalmen ga seg, og naa skal jeg bare holde treningsformen intakt etter beste evne fram mot foedsel. Har et fint svangerskap og er ikke i jobb denne gangen, da vi bor i utlandet og kommer hjem foerst en mnd foer foedsel (mannen som jobber her) saa jeg faar hvilt mye og naar det passer meg, DET har vaert en sjelden luksus og jeg er sikker paa at dette + trening har vaert avgjoerende for et lett svangerskap. Ellers gleder jeg meg til foedsel, selv om panikken nok tar meg ogsaa en gang i juni tipper jeg. Hadde litt bekkenplager rundt paaske, men da hadde jeg influensa og fikk ikke trent, saa vet at treningen holder det meste "i sjakk" denne gangen. Saa ok her, generelt ok form og takknemlig for det. =o) (bank i bordet)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 Uke 27+2 her :-) Må være ærlig å si jeg ikke har noe særlig plager! Sprek som ei loppe jeg! Merker selvfølgelig at jeg er blitt litt tyngre... Lagt på meg 11 kg til nå. Ingen som kan skjønne HVOR de kiloene er havnet, men så er jeg ganske lang også (180 cm). Magen er ikke særlig stor den heller.... Legen min syntes at jeg hadde helt OK vekt, og at jeg ikke skulle bekymre meg for om jeg ble både 17 og 18 kilo. Så da så... Jeg lever ganske sundt egentlig, men må innrømme jeg er glad i mat for tida! Har tenkt på at jeg er ganske heldig som ikke har slitt noe særlig i svangerskapet, kan bare håpe det fortsetter slik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå