Lykkeliten123 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 .... Jeg er ikke flink til å gjøre knipeøvelsene, glemmer det rett og slett ut. Så jeg dro innom Kondomeriet og kjøpte et par gullkuler som skal trene opp muskulaturen. Jeg regnet med at disse kulene ville være tunge så jeg skulle arbeide med å holde dem inne. Istedet forsvant den!!! Eh... hva nå? Herregud for en komisk situasjon, haha!!
Tina0508 Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 ånei, hahaha. hvis du ikke får den ut på egenhånd må du vel til gynekologen for å få de ut. Ja det er en komisk situesjon... Lykke til
moden mamma Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Hehe... HOPP! det har jeg hørt skal hjelpe... (av noen jeg kjenner sef...;-)
Lykkeliten123 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 Takk- det hjalp med ett hopp =)
*tuttemor t prins & prinsesse* Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 hehehe..... jeg må bare si at dette gjorde hvertfall til at jeg fikk en god latter på en flott kveld som denne.... godt du fikk den ut igjen hvertfall, hehe:-D Er ikke bare bare me alle disse triksene;)
lilleeli Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Ufattelig bra tråd! En god latter forlenge livet=) Takk! Og æ må si æ blei letta når æ leste litt ned der at du hadde fådd den ut =) Godt det fins folk som gir gode råd her inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå