Gå til innhold

biblioteksbøker-æsj!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HUff, har skikkelig fobi for dette....synes det rett og slett er ekkelt når mine søte små ligger nybadet i rent sengetøy med bøker de har lånt på bibloteket med skolen. er jeg på jordet...eller er det flere som tenker som jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er helt på jordet. Har aldri falt meg inn å tenke at det er ekkelt.

Skrevet

Hmmm, sånn ekstrem basilusk-angst tror jeg faktisk har et navn, det er en lidelse du kanskje må jobbe litt med... Er vel ingen forskjell på å lese en bok mange har tatt i før, enn å f.eks holde hender i leken?

Skrevet

Da vil jeg gjerne motta dine råd for å jobbe meg gjennom dette...:-) De ligger jo ikke sammen med en drøss andre barn i ren seng da...så det blir jo noe annet. aalltid slitt litt med dette, men det "tok av" helt etter at en familie med hiv smitte begynte på skolen.....:-(

Skrevet

hehe... jeg synes og det er litt ekkelt! har ikke bakterie fobi, men syns det lukter så ekkelt av noen av bøkene...¨

hater gammel "boklukt" :)

Skrevet

Gammel "boklukt" er jo en av de beste luktene som finnes!! Det er så herlig å komme inn i f. eks en bruktbokhandel og bare kjenne den deilige lukten! Jeg blir helt rolig inni meg av det :-)

Skrevet

HIV smitter ikke gjennom håndtrykk da.. tviler på at den familien står å spermer og spytter i bøker for at dere andre skal bli smittet. har ungene HIV også eller? ellers synes jeg synd om dem for at du tenker slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...