vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 men bare om kveldene...hjelp meg noen...stresser sånn med dette..er redd for å miste melka....
AnneM. Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Hei! Hvor gammel er hun, og har hun grått i mange dager?
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 1mnd i dag...grått i en uke ca noen kvelder er hun roligere.....
AnneM. Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Jeg gjetter på at det er økedøgn på gang. Den første perioden kommer etter bare 2 uker, men varer bare 2-3 dager. Den neste perioden kommer etter ca. 5 uker og varer ca. 7 dager. Den siste perioden kommer etter 3 mnd og varer opp til 14 dager. Alle periodene er fortvilende, men hvis du er forberedt på dem så klarer du å holde ut. Bit tennene sammen, gi henne melk så ofte hun ønsker. Drikk vørterøl og vann og spis sunt og enkelt (loff med skinke....). Hvis det ikke går over etter 7-10 dager kan det være kolikk, siden det kommer om kvelden, men jeg gjetter på at det er en økeperiode, og da må det bare ta de dagene det tar. Du mister ikke melka, produksjonen må bare opp. Slapp av og nyt ammingen, og gjør lite annet. Så lenge du ikke stresser og lar økedøgnene gå sin gang så blir det snart bedre. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå