Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hun var hos legen i uke 8,og hun fikk høre et bankende hjerte,da hun var på ultralyd for en uke siden (da var hun i uke 17) fikk hun vite at hun venter tvillinger Syns det er rart at når hun var hos legen så fant han et bankende hjerte og ikke to. Noen som har opplevd det samme?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Når ul viser tvillinger kan de vell ikke ta feil?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Kan jo hende han lette etter bare ett hjerte.dn andre ungen lå kanskje bak dn andre.
lille_Harepus Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 når man først finne hjertelyden så pleier man jo ikke leiter videre etterpå. finner man hjertelyden, så tidlig bør man jo være veldig fornøyd med tanke på at man ikke skal kunne finne den før i uke 11.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Det er umulig for legen å skille hjertelydene. De har ikke utstyr til å høre to hjertelyder. På sykehuset brukes to målere, og da er det også vanskelig å skille hjertelydene. Det kommer frem av frekvensen som vises på papiret, men er som sagt svært vanskelig å "høre" to hjertelyder... Har selv fått tvillinger og har hatt mange "lydprøver"
Simbasa Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Jeg var på UL i uke 13 fordi jeg ble innlagt på sykehus. De sjekket spesielt om jeg ventet tvillinger. Selv om de bare så en, sa legen at hun ikke kunne si noe helt sikkert. Når barna er så små, kan det ene gjemme seg bak det andre. Tenker derfor at det vil være enda vanskeligere å si noe sikkert bare ut fra hjertelyd.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Unnskyld meg, men høre et fosters bankende hjerte i uke 8?????
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Jeg var på ul i uke 8 å så et bankende hjerte, det kan ses fra uke 7 / 8 Var ganske spesielt, en reke lignende sak, med et hjerte som banket.. Jeg ble helt ør etterpå...for en teknologi altså. Dette var svar til anonym over meg 22.29.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå