Gjest anouschka with Love Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg blir redd! Chatter med en utrolig hyggelig fyr men han er f**n så kjekk!! Hva gjør jeg? Tør ikke fortsette å prate med han for han er for kjekk liksom, om dere skjønner! Hadde nok ikke turt å møtt han...Eller skal jeg tenke at vi alle er like -innvendig? Hahaha
mememe Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 hahaha! nå måtte jeg le! men jeg skjønner hva du mener! han er sikkert bare helt normal, selv om han har utseende med seg!! så prat i vei! og lykke til
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 jises, prat med han da jente!! hehe.. hva har du å tape liksom? )
Gjest anouschka with Love Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 OK da!! Prater i vei. Jeg er liksom ikke helt for sånne modellgutt greier jeg da...men nå sitter jeg å chatter med en!! JIIIISUS JA!
mememe Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 hahaha.. nå måtte jeg prøve å! og den chatten... når noen skriver :kan du lese profilen min og gi meg tilbakemelding om du er interessert? takk snakk om å komme rett på saK!
Gjest anouschka with Love Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Hehe, ja rett på sak . Er utrolig artig. Blir litt forvirra av å snakke med flere samtidig der inne. Spille på flere hester er litt for mye for hodet mitt å holde styr på). Overrasket over hvor bra sukker er da MASSE NY UBEITA MARK! (...kødda, haha!...)
mememe Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 hahahahahaha! har prøvd det en gang før, men ble litt lei.. er så mange (hmmm) mindre aktuelle der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå