Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 He he, ja. Det var verdt det (er snart 15 år siden for min del, da...) ;-)
Gjest Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Hehe, begynner å bli et halvt liv siden for min vedkommende også, men på slike kvelder som dette så tenker jeg av og til at jeg skulle levd et kyskt og fromt liv i stedet for dette nekter-å-sove-helvetet. 2-3 uker til eksamen, må skrive ferdig en innlevering og pugge stoff, mannen er på jobb og jeg er alene med to småtroll som ikke alltid er like søte, hehe;-)
*ale* Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Den forsvant til den lekreste mannen jeg noensinne har lagt mione øyne på (nei ikke sambo.. hehe).. så for min del var det verdt det.. Goooode minner... knegg:) men-. i disse tider kan du jo få lagt inn en ny vettu!!!!
☆Anonymia☆ Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 absolutt ikke verdt det for meg nei haha skaff den en ny en ja .P
Gjest Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Haha, det er ungene jeg vil ha bort, så hvis du har en tidsmaskin så kan jeg skru tiden tilbake og få meg en pansret truse, hehe.
*ale* Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Da hadde det nok bare dukka opp en mann med vinkelsliper og skjærebrenner... hehe.. Og au....
Gjest Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Hm, okei... pansret truse + nonnekloster øverst i et fjell i det øverste tårnet skal jeg være:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå