Joikaboll@ Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Bloggen din, får jeg se på bilder? Bestillte rockering i dag ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 en av hver.. nææmeen.. fnis! takk da!
En_av_hver Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 ...også var mannen din kjekk!!! Dere kler hverandre ser det ut som!!! Søte mannen din som hadde handlet Tinkerbelle til deg......sukk:-)))))
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 jaaah, han er såå fin og vanvittig flink med gaver! Jeg fikk et slikt smykke når vi først begynte å date og en dag mistet hun begge vingene sine.. så da ble jeg så glad når jeg fikk nytt!
En_av_hver Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Sånt blir jeg så misunnelig på..........MEN heldigvis er min kjære veldig flink til mange andre ting he, he:-))) Pass godt på han da!!!
Gjest Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 PEN dame, tøff sveis, du kledde hårfargen også skikkelig godt! og enda mer på lager her, hehe: de badedraktene passet hele utseende ditt, tøff personlig stil
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 næmen så skjønne dere er i dag da! *flau* gleder meg til badedraktene kommer... jeg skulle egentlig ha skoene i morgen men så hadde jeg glemt å sjekke om det var ekstra frakt siden pakka ble tom og det var det jo seff.. grrrr. jaja. Kommer vel en annen anledning til å ha de på tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå