Gå til innhold

Dere som bruker tøybleier:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange tøybleier har dere liggende?

Er de tette selv på natten?

Sitter de godt, eller må man ha truse utenpå?

 

Og hva gjør dere med bleieskift i barnehage?

 

Noen som vil dele både positive og negative erfaringer med tøybleier? Kjente jeg fikk veldig lyst til å prøve det på mini, må jo være godt for ham med noe så mykt mot huden:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 16-17 bleier, og noen brettebleier sånn til krisetilfelle.

De er tette på natten også, men må gjerne ha litt ekstra i dem da.

De sitter minst like godt som papirbleier.

 

Når hun skal i barnehage er det ikke verre enn om hun hadde brukt papir, bare å kaste bleiene i en pose, men ikke i søpla :)

Skrevet

Okei! Nå er jeg veldig grønn på dette da, men bleiene kostet jo fra 150,- og oppover på en nettside jeg fant. Blir ikke det veldig dyrt med 16-17 bleier?

 

Og har man alltid innlegg? Er det tøyinnlegg da eller? Hva er brettebleier?

 

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...