Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hvordan klarer man det? Er det kun de som bor på så steder med lite arbeidsmuligheter?? Jeg bor i en middels stor by og det bugner av jobber her, kunne jobbet døgnet rundt fem ganger om jeg ville, for jeg er ikke kresen.. Men ser her inne at flere har vært arbeidsledige i over et år.. hva er årsaken til det? Jeg kjenner nemlig flere som er fryktelig kresne... Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan ta det de får i påvente av noe mer interessant senere..
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 hehe... ikke værst;)
Dronningen! Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Det er tross alt fredag og dagen min startet heller dårlig... Men nå slapper jeg av:o)
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 i min situasjon så er det ikke mangel på jobb, men FAST jobb.. har jobbet som renholder i mange år i nabo bygda(2 t/r), men prøver nå å få jobb i bygda mi som hjelpepleier(utdannet) mest pga barna, slipper så mye pendling.. men det er desverre mest ekstra vakter jeg får da, men men man må jo begynne et sted:)
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 18. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2008 sMå steder skal det stå, ser jeg nå... Og HKH, sikker på jeg ikke er full? ;P
Dronningen! Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Lett brisen vil jeg kalle det... Du manglet jo bare en M!
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 18. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2008 Ja,men da jobber du og står på da.. Sitter ikke hjemme og mottar arbeidsledighetstrygd, selvom jeg har hørt det skal være en dagsjobb i seg selv. Jeg tenker først og fremst på dem som ligger og drar seg i solsenga mens samfunnet skriker etter mannskap!
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 18. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2008 Merkerlig hvordan den clausthalern går rett i fletta..
Gjest Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Om man ikke er kresen er det nok ikke noen sak. Men om man foreksempel stter med en seks år lang utdannelse er det vel forståelig at man ønsker en relevant jobb. Og det kan nok være vanskelig i somme yrkesgrupper. Og da spesielt på et lite sted. Også kan det være vanskelig å få 100% stilling. Jeg har en drøss med sykepleier venninner og de har samme problemet alle sammen, ingen 100% stillinger å oppdrive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå