Gå til innhold

Noen her som har menn som jobber mye, veldig mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har begynnt i ny jobb og han jobber ganske lenge utover kvelden. Han er hjemme enten rett før eller rett etter leggetid. Jobber også hele lørdagen. Og etter endt arbeidsdag for oss begge og leggetid, går vi i fjøset.

Det jeg lurer på, er hvor masse disse mennene bidrar hjemme og med barna?

Min bidrar lite og ingenting. (Det gjorde han vel kanskje ikke før heller da) Han gjør en del ute, og med fjøset ol., og jeg er også noe med.

Og viss det er en mulighet for å sove litt lenger eller slappe av litt, er det jo selfølgelig bare han som må få den sjansen for han er så trøtt. Han som sover lenger enn meg hver dag.

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Ser han bare ungene på søndagen da?

det der hadde ikke jeg syntes noe om uansett hvor mye penger det ble av det... Mannen min jobber 06-14 mandag til fredag så han jobber ikke mye...

Skrevet

JAAAAA. Han jobber skift 6-14 eller 14- 23/24 pluss noen mellomvakter. Og har fjøs itillegg. Jeg kan ikke hjelpe der fordi vi ikke bor på gården ( pga senil brannfarlig farmor til sambo i 1 etg) Så han går i fjøset etter endt arbeidsdag eller før jobb x 2 hvis han jobber sent. Ser han som regel bare 1-2 timer de dagene han jobber. Ensomt ja. Men han er flink til å la meg sove de timene han er hjemme når han jobber sent. Men så står jeg opp med mini på nettene hvis det er noe da, og er gravid så jeg syns jeg fortjener det.

Ble sikkert masse rot:)

Skrevet

Jeg har også en mann som jobber utrolig mye. Og når han har fritid så bruker han den på trening og venner....

Jeg derimot har sønnen vår hele tiden.

Mmhh kanskje på tide med et oppgjør....Men det går seg vel til når ungen bli større, og kanskje pappa syntes det er mer intr da?

Skrevet

Yepp!!

Sambo jobber veldig veldig masse.. Han er selvstendig næringsdrivende å jobber ca 15 timer hver dag! Ser aldri snuppa.. Å jeg føler meg i grunn som alenemamma... Men han er flink til å ta det igjen i helgene da.. Vi bytter på å stå opp, men 90% av tiden er det jeg som har snuppa alene...

Ække mye sambo hjelper til hjemme heller.. Men hender han tar i ett tak da!!

Ække lett m de herre mennene.. Men jeg vet at sambo har konsttant dårlig samvittighet oxo da!

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har en mann som jobber veldig mye. Både i uke, helg og mye nattevakter. Er alene om det meste når det gjelder barn og hus og hjem mye av tiden. Mannen er jo naturligvis sliten den lille tiden han har sammen med oss, men har prøver så godt han kan å styre med barna når han har fri. Det som er dumt er at lille på 9mnd er veldig mammadalt iom at det er som regel jeg som gjør alt med henne, så da blir det jeg tar henne når han har fri og.

Håper det blir litt mindre jobb etterhvert. Kan ihvertfall trøste meg med at han kan jobbe litt mindre om ett par år:-)

Skrevet

I et år nå har gubben jobba fra 09-20:30 hver dag unntatt søndager. Han driver eget firma, men nå de siste par månedene har han noen ganger enten begynt senere(10/12-tida) eller slutta tidligere(ca 17). Iom at han ikke har begynt før 09 har han gjort litt på morgenene(men kan vi, så sover vi begge to helst så lenge som mulig!). Hender også han begynner å ta oppvaska eller støvsuge når han kommer hjem på kveldene, men detta har ikke skjedd alt for ofte =P På søndagene er han flink til å stå opp med ungene - jeg er glad i å sove leeeenge...hehe!

Jeg visste det kom til å bli slik, men vi bestemte det sammen - og nettopp pga det synes jeg ikke det har vært så ille, selv om noen dager er tyngre enn andre. Spesielt nå når jeg er høygravid. Setter veldig pris på at vi kan ha litt rolige morgener sammen =) Også hjelper det jo at vi jobber sammen også.

Og jeg må innrømme at jeg tenker at dette går for en periode, men vi kan ikke fortsette å ha det slik permanent.

Skrevet

Ja han ser barna nesten bare om søndagen. Etter at han har sovet lenge, og så slappet av et par timer så han får våkne.

Det er jeg som har hovedansvar for absolutt alt utenom fjøset og å betale regninger. Vanlig fjøsstell deler vi på. Han er god på regningene. Men om det går noen dager over fristen bryr han seg lite om. Det syns jeg er unødvendig.

Jeg er veldig sliten selv og. Idag sovnet jeg i sandkassen på terrassen mens jeg var med storesøster å laget sorpekake. Jeg sovner nesten hver gang jeg ammer og viss jeg setter meg i stolen er håpet ute..

Skrevet

Ja, det ser ut som om man ikke er alene her i verden som "alenemor" he he og det er jo forsåvidt godt.

Men jeg syntes min mann kunne prioritere familien fremfor å dra på kafe med kompiser osv.

Jeg burde tatt et skikkelig oppgjør, men jeg er for sliten til å ta det. Faller i koma kl 22....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...