dåsa06 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hei, Jeg bare lurer litt: Ser enkelte her inne lurer på om det går an å teste positivt FØR IKM, og det er da jeg lurer, man vet vel ikke om det er IKM før mensen faktisk ikke kommer? Altså, i mitt hode er det ikke IKM før mensen faktisk er forsinket?
Tommage♀♂ Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 IkkeKomMens, det betyr vel Please Ikke Kom Mens, gjør det ikke?
Dronningen! Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 IKM er vel dagen etter forventet menstruasjon? Ja, du ahr nok rett:o)
dåsa06 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 trodde det betød ikke kommet mens jeg?
dåsa06 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 ja, jeg har forstått det som at det er ikke kommet mens, altså dagen/dagene etter forventet mens liksom...
Gjest Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Vel, dersom man tester positivt før forventet mens blir det vel gjerne før IKM også ... i og med at mensen da ikke hadde kommet uansett pga spiren ;-) Å teste negativt før IKM derimot blir en umulighet i mitt hode ... men der er det mye rot!
Dronningen! Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Cb kan faktisk vise pos/neg. 3 dager før forventet mens... (Fader jeg har et kjedelig liv- diskutere mens på en fredag når jeg ikke har det!!!!)
dåsa06 Skrevet 18. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2008 ja, ikke sant..... poenget her er jo ikke om det er mulig å teste pos el neg før forventet mens, for det blir noe annet;-) forventet mens = før mens IKM = etter forventet mens når det gjelder hvor tidlig det er mulig å teste har jeg forstått det sånn at det er litt individuelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå