Gå til innhold

Synes det virker som om det kommer så mange gutter i september, når har du termin og hvilket kjønn venter du?


mama73 m/tre søte små

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da kan vi legge til 3 gutter og 2 jenter og 1 som ikke vet.

 

Tilsammen nå:

 

80 gutter, 38 jenter og 13 som ikke vet!

 

Det er fortsatt over dobbelt så mange gutter!

Er dette spesielt for september tro? Hadde vært gøy med statistikk fra de andre månedene også;-)

 

Hmm, hva er grunnen til at det er så mange fler gutter tro? Er det tilfeldig, eller....??? Det blir jo født noe fler gutter enn jenter per år. Dette har jo også snudd seg fra tidligere. Hva kan grunnen være? Kosthold, er vi eldre, prøverør? Mange faktorer som kan spille inn....

Uansett morsomt med litt uoffisiell statistikk ;-) Håper flere svarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ultralyd idag, og det ser ut til å bli ei lita jente her :)

Termin ble satt til 30. september.

(Jeg var en av de usikre før, så nå kan vi føye til ei jente og trekke fra ei usikker på statistikken vår... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan vi legge til 1 gutt og 2 jenter (en tidligere usikker har nå blitt til jente:-)

 

Tilsammen nå:

 

81 gutter, 40 jenter og 12 som ikke vet!

 

Kanskje de 12 som ikke vet også er jente? Uansett så "leder" guttene kraftig her....

 

Er dette spesielt for september tro? Hadde vært gøy med statistikk fra de andre månedene også;-)

 

Hmm, hva er grunnen til at det er så mange fler gutter tro? Er det tilfeldig, eller....??? Det blir jo født noe fler gutter enn jenter per år. Dette har jo også snudd seg fra tidligere. Hva kan grunnen være? Kosthold, er vi eldre, prøverør? Mange faktorer som kan spille inn....

Uansett morsomt med litt uoffisiell statistikk ;-) Håper flere svarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan vi plusse på 2 gutter og 2 jenter.

 

Tilsammen nå:

 

83 gutter, 42 jenter og 12 som ikke vet!

 

Uansett om de 12 som ikke vet er jente, så "leder" guttene kraftig her....

 

Er dette spesielt for september tro? Hadde vært gøy med statistikk fra de andre månedene også;-)

 

Hmm, hva er grunnen til at det er så mange fler gutter tro? Er det tilfeldig, eller....??? Det blir jo født noe fler gutter enn jenter per år. Dette har jo også snudd seg fra tidligere. Hva kan grunnen være? Kosthold, er vi eldre, prøverør? Mange faktorer som kan spille inn....

Uansett morsomt med litt uoffisiell statistikk ;-) Håper flere svarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss kommer det en liten jente med termin 15 september. Så vi er vist i mindretall. Hun har det bra, og vi er veldig glade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ny her frå i dag, var på ul i dag, der termin vart flytta frå 4.okt til 29.sept, vi får gut, så sant jordmor ikkje har tatt feil, ho sa: "om ditta skulle bli ei jente, så blir det flaut for meg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten kommentar.. Tror kanskje spørsmålsstillingen er med på å bestemme hvilke svar du får... Du sier jo at det kommer flest gutter, så da er det kanskje de som venter gutter som svarer? Er en spørreundersøkelse igang på babyverden også, å der virker det som om det er ca like mange av hver.. bare en liten tanke? men greit for veslejenta mi hvis det blir mange gutter å velge mellom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja, kanskje det... Sambo nevnte det han også, men jeg tenkte at hvis jeg hadde ventet jente så ville jeg i hvert fall ha svart!:-) Men takk for tilbakemelding. Kan forandre den jeg, og se om det evt kommer flere jenter til:-) Har du forresten skrevet deg på tidligere at du venter jente, eller er du "ny" i statistikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja, kanskje det... Sambo nevnte det han også, men jeg tenkte at hvis jeg hadde ventet jente så ville jeg i hvert fall ha svart!:-) Men takk for tilbakemelding. Kan forandre den jeg, og se om det evt kommer flere jenter til:-) Har du forresten skrevet deg på tidligere at du venter jente, eller er du "ny" i statistikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virket som om det kom så mange gutter i september, og tenkte det ville være moro å føre en uoffisiell statistikk her i septemberklubben. Foreløpig er det nesten dobbelt så mange gutter som jenter. Det kan selvfølgelig være tilfeldigheter eller som en skrev over her, noe med spørsmålsstillingen å gjøre som bidrar til at flere som venter gutter enn jenter svarer. Kom igjen å svar alle sammen, uansett så er det morsomt med en uoffisiell statistikk:-)

 

Nå kan vi plusse på 3 gutter og 2 jenter.

 

Tilsammen nå:

 

86 gutter, 44 jenter og 12 som ikke vet!

 

Uansett om de 12 som ikke vet er jente, så "leder" guttene kraftig her....

 

Er dette spesielt for september tro? Hadde vært gøy med statistikk fra de andre månedene også;-)

 

Hmm, hva er grunnen til at det er så mange fler gutter tro? Er det tilfeldig, eller....??? Det blir jo født noe fler gutter enn jenter per år. Dette har jo også snudd seg fra tidligere. Hva kan grunnen være? Kosthold, er vi eldre, prøverør? Mange faktorer som kan spille inn....

Uansett morsomt med litt uoffisiell statistikk ;-) Håper flere svarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det ble visst vanskelig å forandre overskriften..., men, men, får håpe at alle jentene svarer også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...