Gå til innhold

ang. kjoler til de INVITERTE.....lite hjertesukk(samme som bryllup)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søstra til sambo er jaffal så snill at hun spør om en kjole passer eller ikke...men jeg synes jo det er litt frekt å spørre om hun kan ha på seg denne

http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=535358668&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=28482&LanguageNR=0

Hvit kjole med svart bård....er det bare jeg som reagerer?

Føler meg jo også litt slem som sier at jeg egentlig vil være den eneste med hvit kjole...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke reagert på om en av gjestene hadde på seg den, men det er nå meg. Er jo endel sort på og minner meg ikke om en brudekjole i det hele tatt.

Skrevet

Jeg synes ikke at noen andre skal ha hvit kjole enn bruden. Kunne ikke fallt meg inn å ha på meg den kjolen.

Skrevet

Det er din dag! Hvis du vil være den eneste med hvit kjole så er det bare å si det. Alle skjønner det!!!! i allefall bør de skjønne det!!!!

Skrevet

Kan du ikke bare si at du vil følge tradisjonene, at ikke gjester skal gå med svart eller hvit.. Det kan hun ikke bli sur for.

Kan jeg spørre deg om hvilke farger du har valgt til bryllupet ditt og forloveren din sin farge på kjolen?

Skrevet

Hvis du ikke vil at hun skal ha hvit kjole, så sier du det til henne! Er jo veldig snilt av henne å spørre om det er greit som du sier, og jeg synes nå det absolutt ikke er frekt. Hun spør jo deg fordi hun er usikker på om den kan passe i ditt bryllupp.

Hun vil nok at du skal være ærlig og si hva du mener, ellers hadde hun vel ikke spurt?

Skrevet

ja jeg setter pris på at hun spør, men føler meg jo slem som sier at jeg egentlig vil være den eneste i hvit. ALLE andre farger er ok lissom......

Folk kan gjerne komme i sort, med f.eks farget sjal osv. men HVIT vil jeg egentlig ha for meg selv. Det er det eneste som er litt "gammeldags" i bryllupet vårt.

Har ingen farge for forlovere, men vet at jentene kommer til å snakke sammen så de ikke kræsjer totalt med fargene:P

Hun blir jo ikke sur, men føler meg litt slem....

Skrevet

Det behøver du ikke føle...:o) Hun respekterer det helt sikkert! Det er helt vanlig at det bare er bruden som skal ha hvit kjole. Da et søskenbarn giftet seg presterte moren til brudgommen å komme i helt hvit kjole med blonder og greier. Skal si jeg sperra opp øya da, ja;o)

Skrevet

Den der hadde ikke jeg likt om noen kom med.

Hvitt er forbeholdt bruden og svarte "sørge"bånd gjør seg ikke ;-)

Si at hvitt er forbeholdt bruden, såpass burde hun forstå.

Skrevet

takk for svar:) tror ikke hun mener det slemt

Skrevet

Hun spurte jo fordi hun tror du kanskje ikke vil det, så da syns hun jo ikke det er noe rart om du sier du ikke vil hun skal ha hvit kjole. Hun har jo egentlig tenkt seg til det selv.. :) Denne dagen er din (og brudgommen sin da.. hehe)

Skrevet

ja det er sant, må ikke glemme guttenmin;)

Skrevet

uansett så var det en drit lekker kjole

Skrevet

det er jeg enig i!

Skrevet

Min svigersøster kom i mitt bryllup i hvit og jeg irriterer meg over det fortsatt! Det var over 5 år siden. Si ifra eller kommer du til å angre på det. Bare bruden skal ha hvit på seg!!!!

Det er lov å gå i sort kjole til et bryllup nå til dags forresten, til den kvinnen overfor her som sa at du skulle si at du ville følge tradisjonen..........

Skrevet

Skal i bryllup siste helga i juni,og der står det presisert på invitasjonen at gjestene skal kle seg i kun svart.. Ekstremt sært spør du meg.. Så jeg synes ikke man kan legge seg oppi sånt. Det er din dag uansett...

Skrevet

Venninnen min hadde kjole med så høy splitt og dyp utrigning at folk så mer på henne enn på meg... Den var ikke hvit, men synes ikke det var greit fordet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...