*1+1=2 små* Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Søstra til sambo er jaffal så snill at hun spør om en kjole passer eller ikke...men jeg synes jo det er litt frekt å spørre om hun kan ha på seg denne http://www.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=535358668&ListingType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=28482&LanguageNR=0 Hvit kjole med svart bård....er det bare jeg som reagerer?
maria isabell Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 folk må gå med akkurat det de vil,det er hun som driter seg ut viss hun kommer i hvit kjole...du kan jo hinte om det for hennar sin del da:)
*1+1=2 små* Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 har sagt ifra, tror nok ikke hun kommer til å bruke den men blir bare litt lei meg fordi jeg føler meg slem:P
Maritbrud Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Har din kommende svigerinne ingen selvinnsikt? Jeg ville reagert selv ja, så jeg synes du er berettiget i din reaksjon. Som den andre som har svart sier: det er hun som vil se tåpelig ut hvis hun velger å stille i hvit kjole i et bryllup. Lykke til :-)
Lillemus&mamma'n Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Har en venninne som VELDIG gjerne vil at jeg skal ha en hvit og helst litt voldsom kjole (jeg er mer tilhenger av beskjeden, ikke-hvit), slik at hun kan få stivpynta seg... Hun skulle egentlig hjelpe meg med å finne stoff, men jeg er redd jeg kommer til å se ut som en såån "Brylluosfeber i New York"- dame hvis hun får for mye å si. Bryr meg egentlig ikke så mye om selve bryllupet- er mer opptatt av å være gift, men vi må ha litt fest av hensyn til foreldrene våre.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Nå..den kjolen var da bare fin.. Hvorfor skal hun ikke få lov til å ha på seg den? Enkelte bruder blir jo helt snåle..
*1+1=2 små* Skrevet 19. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2008 ja kjolen er veeldig fin, men den er også hvit...det er lissom det ENESTE jeg er litt "gammeldags" på....derfor ble jeg litt paff når hun spurte om hun kunne bruke den. Men hun aksepterer at jeg vil være alene om å gå med hvit kjole, tingen er at jeg skal bytte til en lettere hvit kjole senere på kvelden og da blender jeg jo helt inn hvis flere har hvit kjole, folk kan ellers ha på seg HVA de vil!
tre_prinsesser Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Personlig synes jeg den eneste som kan gå i hvit kjole i bryllup er bruden selv, så jeg skjønner deg godt. Jeg ville reagert på det samme! Hun kan vel bruke den kjolen i en annen anledning? Er jo greit at hun spør deg, da er det lettere å si din mening, hvilket jeg synes du skal gjøre. Det er forventet at hun ikke blir sur av den grunn.
tre_prinsesser Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 - Og Rebekka? Du er hverken slem eller snål! =)
*1+1=2 små* Skrevet 19. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. april 2008 hihi Rebekka heter dattern min, men det gjør iiingenting:) ja, hun ble ikke sur men føler meg jo alikevel litt slem! men hun har vist meg flere kjoler og har sagt at de kan hun fint bruke, var bare en hun spurte om som var litt "slutty" og da sa boren hennes(sambo) at denne syntes han ikke passet...
FayNani Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 altså, jeg har jo lest og hørt begge sider av saken og personlig synes jeg kjolen er lett og sommerlig og den kommer ikke til og overgå kjolen din som brud! Den er heller ikke helt hvit og jeg synes den er ganske så perfekt til et bryllup og til andre anledninger. Skjønner at du vil være den eneste hvite, men kjolen din er garantert mer egnet som en brud vennen, så jeg synes ikke du skal være så redd for akkurat den kjolen der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå