Lykkeliten123 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg klarte å søle Mr.Lee på den fine nye lyse microfibersofaen vår!! Har fjernet alt og vasket med fille med kaldt vann- har dere noen flere tips? Huff, heldigvis har jeg ingen å skylde på enn meg selv, i disse hormonelle tider kunne det fort blitt ubehagelig for andre familiemedlemmer =(
Duracella Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Microfiber kan vel slenges i maskin på finvask, eller? Våre sofaputer har avtakbart trekk og det er jammen bra! Men hvis du skal vaske, så ta alle sammen. Mulig de kan miste noe farge. (Selv om våre ikke har gjort det)
3 nydelige jenter <3 Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Microfiber skal jo være et bedre alternativ til småbarnsforeldre enn skinn egentlig... Vi har lys beige microfiber og jeg fikk bort sprittusj med bare lunkent vann!!!! Sikker på det er ordentlig microfiber?? Mamma og pappa har kjøkkenstoler med microfiber og hun vasker de 1 gang i måneden, da med ketchup, tomatsaus, soyasaus og alt du kan tenke deg av matrester, men de blir like fantastisk flotte hver gang...
Duracella Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Ja alle slags flekker blir borte med en gang, men i mellomtiden er de veeldig synlige selv om vår er ganske mørk. Og det er utrolig mye jobb å ta av alle trekkene og få de på igjen. Og de tar tid å tørke.... Jeg er sånn passe fornøyd.
BitteLiten *har født* Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Dersom du har inpregnert sofaen din før du tok den i bruk, skal det være godt nok å bruke en microfiberklut med lunkent vann for å fjerne flekker. Det som er veldig viktig (!!!!!!) er å vaske fra søm til søm og ikke bare på flekken. Da risikerer du å få nyanseforskjell på sofaen din. Dersom dette ikke er bra nok, kan du bruke et middel som heter BioGuard flekkfjerner. Denne er organisk, ekstremt god og kan brukes på alle typer tekstiler! Men også ved bruk av slikt MÅ du huske å ta fra søm til søm og inpregnere på nytt etterpå!!!!! NB: Dersom du har en "billig" sofa.... dvs en til under 10-12 000 så er det ikke sikkert at det er ekte microfiber, og dermed virker ikke metode 1 så veldig bra. Men BioGuard er en drøm!!!! Den forhandles av bla Bohus.... De har også inpregnering til sofaen din ) Det står fint forklart bak på flaskene hvordan de brukes. hilsen møbelselgeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå