Noah's mamma med spire Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Min kar ble verre av det, fikk "oppstøt hele tiden".........
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Her hjalp det vel egentlig bare først kvelden ) Merket at han var mye roligere, men neste var det påan igjen :s Vi gikk over til fennikel te, som har vært helt fantastisk her Fikk prompet masse og så mye roligere
Gjest Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 hmm.. vet ikje om det har noe virkning her egentlig... hun får det ennå.. men tenkte å kutte det ut.. hjalp veldig bare med å bytta fra NAN til HIPP... + går til kiropraktoren nå... Syns kanksje hun gulper mer nå, er litt usikker om det er pga minifomen...
mortiltre* Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Jeg har kjøpt Fennikel, anis og karve te. Tror det virker også. Men usikker på om anisen er bra. de to andre ingrediensene er i hvert fall det vet jeg!
Begooz Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Jeg hadde kjempe god erfaring av det på gutten min. Verdt et forsøk.
Krolla og Theodor Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Jeg fikk råd av venninnen min om å forsøke minifom, Googlet det før jeg kjøpte det og angrer ikke på det: Det anbefales ikke å gi dette til babyer da det inneholder hormonforstyrrende stoffer... Så da fikk jeg heller holde ut skrikingen hans på kveldene - noe som forøvrig ga seg betraktelig etter at han fylte tre måneder.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Da har du ikke googlet godt nok.. Det frarådes ukritisk og langvarig bruk, der nytten ikke overstiger en mulig risiko, fordi de ikke kan garantere at det ikke kan være hormonforstyrrende. Det er ikke det samme som at man ikke kan bruke det. http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____38004.aspx
Smurfe-mamma Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 jeg begynte med det på mandag, pga intens skriking et par timer hver kveld. etterpå har hver kveld gått som smurt, hører ikke en lyd:) så vi har en positiv erfaring med minifom! skader hvertfall ikke prøve....skal merke effekt etter 2-3 døgn....om ikke det har effekt, kutter man dfet jo bare ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå