Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser/synger dere for magen? :)

Har lest at dersom man synger en spesiell sang for ungen mens den er i magen så vil den foretrekke den sangen når den kommer ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synger litt for nurket, mest for at han skal lære stemmen min å kjenne best mulig. Synger noen godnattsanger, så kanskje han gjenkjenner dem senere?

Skrevet

Selv snakker jeg og synger for lillegutt i magen :) Syns det er litt morsomt jeg da hehe... Særlig å snakke når han er våken :)

Skrevet

Jeg tar meg selv i å synge godnatt sanger til den lille i magen, tror jeg gjør det ubevisst, for det er ikke sånn at jeg bestemmer meg for å gjøre det. Jeg snakker med h*n en god del da, men tror ikke hørselen er så godt utviklet at jeg blir hørt ennå, men syns det er koselig å småsnakke med barnet mitt om alt og ingenting.

Skrevet

Leser og synger for jenta mi, men den i magen kommer ikke til å få egen lese og sangstund.

Skrevet

Fosteret begynner å høre i 5-6.måned og hørselen er fullt utviklet i uke 28. Så i teorien er det ikke vits å begynne før i siste halvdel av svangerskapet. (med mindre man syns det er koselig selv)

Skrevet

Jeg leser og synger mye for eldstemann,da :) det får holde:) sang mye johnny cash og diverse barnesanger når jeg gikk med første :)

det var skikkelig spesielt. Jeg sang som oftest Hurt med J.C (hadde den på hjernen på den tiden:p) og da ble han rolig i magen. Gjorde det samme når han kom ut,og hvis han gråt så ble han stille :) Helt utrolig !

Skrevet

Jeg synger samme nattasangen hver dag for min lille skatt, mest for kosens skyld, men også fordi det er en liten mulighet for at han/hun skal kunne kjenne den igjen;)

Skrevet

Leser og synger for jenta mi, så babyen hører nok det;) jobber også i bhg, så lesing og synging er dagligdags:)

Skrevet

Jeg snakker ofte med han når jeg vet at han er våken :o) og så synger jeg nattisang da:o)

Skrevet

Jeg har ikke begynt enda.. Men sang for de to jeg har fra før. Og følte de kjente igjen sangen når de kom ut. Sang hver sin sang for de.. Så må nok finne meg en sang til denne også. Men venter til uke 18 å håper jeg får vite kjønnet så bestemme meg for en bestemt sang..

Skrevet

Jeg skal synge masse når baby kan begynne å høre meg... men, det er jo en stund til ennå da dessverre :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...