Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 For en merkelig dag. Vi skal få et barn til og er litt satt ut. Kjempe glade, men satt ut. Sluttet med prevensjon i sommer, men siden ingenting har hendt har vi sluttet å tenke på det og latt livet gått sin vante gang. Nå er jeg altså gravid, og fantastisk lykkelig....
Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Grattis : ). Hvor gammel er sønnen din ? Når er termin ? Mini her skal også bli storebror, i begynnelsen av august, og det ser ut til at han får en lillesøster : )
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Tusen takk. Han blir 2 i mai. Dette er veldig nytt, så termin er ikke før i begynnelsen av desember. Kan liksom ikke fortelle det til noen enda fordi jeg vil vente til jeg vet at det er "trygt".
Gjest Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Kan tenke meg det kribler i kroppen nå ja....hehe Lykke til : )
Mamman til M&E Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer så mye. Lillegutten vår skal også bli storebror i desember om alt går bra. Han er bare 13 mnd nå og vi trodde det kom til å gå mye lenger tid før spiren satt men jammen satt den på 1. forsøk (det gjorde den IKKE sist!) Vi er nok også litt i sjokk men veldig glade :-)
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Gratulerer så mye! Lillejenta vår skal også bli storesøster i desember, og vi gleder oss uendelig! Ho er 14 måneder.
mai mammaen til to Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 gratulerer.. snuppa her skal bli storesøster nå snart.. har termin om to uker.. hun blir to år nå om litt over to uker.. så blir spennende.. er så kjekt å være gravid..
livetimammasmage Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Gratulerer Jenta vår er 13 mnd nå, og blir storesøster i September Er så herlig å kjenne sparkene og bruke mammaklær igjen MAgen er mye større denne gangen enn forrige gang på tiden her
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 Gratulerer så masse Mini her blir 2 år i oktober og baby kommer i november så det blir en spennende høst... Gleder meg bare til jeg ser gravid ut også... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå