Gå til innhold

GULLET ER SÅÅÅ AKTIV:)))


L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Han begynte tidlig å snu fra mage til rygg, men tok lengre tid motsatt. Men her for 4 dager siden så begynte han... :) og han åler seg bakover, skikkelig fort:) Han er så flink, men merker at ting begynner å skje veldig fort nå! hehe. Snurrer også rundt sin egen akse...

Må plutselig passe på hele tida:)

 

hvordan er det med deres søte små? Han er forresten 6 mnd og snart 2 uker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulla mi har vært ekstrem aktiv siden hun var 4 mnd, og jeg "gruer" meg til hun begynner å krype altså.. Da skal jeg få trimmet endel her hjemme ja. Nå er hun oppe i krypestilling, men har ikke funnet helt ut av det enda. Hun åler seg fram nå, men det går heldigvis litt sakte. Kan ikke la hun ligge alene på gulvet noen plass uten å fjerne det meste :) Men det er jo moro også da...Det skal bli herlig når hun kan krype ute når sommeren kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja steike det går unna :-) Stina krøp seg inni dusjen her om dagen, var vel tørst tenker jeg....jeg måtte jo le da! Rompa har begynt å stikke i været, men hun har heldigvis ikke skjønt alt enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja mini reiser seg opp liksom slik at han står på tæne og strekker armene slik at stussen står rett i været... hehe. morsomt å se på... Ser ut som han skal ta armhevinger... hehe.

Jeg er såå stolt over gutten min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, nå skjer ting fort! ikke lenge før vi må løpe etter og passe på hele tiden!! :)

 

snuppa mi snur seg fra rygg til mage begge veier, kravler seg rundt på matta si, gjerne bakover ;)

siste uka har hun begynt å komme seg opp i krabbestilling og tar "push-ups" innimellom, men har ikke knekt krabbekoden enda...

 

hun er snart 6mnd (blir det siste dagen i mnd)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...