Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg la inn denne på 1.trimester, men legger den ut her også siden det ikke er så veldig mye liv der inne akkurat nå.

 

Lurer sånn på når jeg har termin! Fant ut at jeg er gravid igjen for en uke siden, det var ikke helt planlagt. Hadde mensen sist i februar eller noe sånt, fikk bare hatt mensen en gang etter sistmann ble født før jeg ble gravid igjen. Da mensen ikke kom i mars tok jeg en test, det var vel rundt slutten av mars. Den var negativ. Så tok jeg en test til 11april, den var positiv. Lurer sånn på om jeg skal ha barn, i november, desember eller januar... Skal jeg telle uker fra sist jeg hadde mens i februar selv om jeg tok en test i slutten av mars som var negativ?

 

Må tilføye at siste mensdag må ha vært en gang mellom 15-22 februar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk terminkalenderen på denne siden under alle forumene til venstre. Legg inn de mulige datoene for siste mens....

Skrevet

ja, har gjort det, og terminen varierer fra 28 nov til 4 jan. Spørsmålet er egentlig om jeg kan ha vært gravid i slutten av mars selv om testen var negativ...

Skrevet

Du bør be legen din henvise deg til tidlig ul for å fastsette termin:-) Gratulerer med ny knert på vei forresten;-)

Skrevet

takk for det:) Det blir stas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...