radio Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hei, jeg la inn denne på 1.trimester, men legger den ut her også siden det ikke er så veldig mye liv der inne akkurat nå. Lurer sånn på når jeg har termin! Fant ut at jeg er gravid igjen for en uke siden, det var ikke helt planlagt. Hadde mensen sist i februar eller noe sånt, fikk bare hatt mensen en gang etter sistmann ble født før jeg ble gravid igjen. Da mensen ikke kom i mars tok jeg en test, det var vel rundt slutten av mars. Den var negativ. Så tok jeg en test til 11april, den var positiv. Lurer sånn på om jeg skal ha barn, i november, desember eller januar... Skal jeg telle uker fra sist jeg hadde mens i februar selv om jeg tok en test i slutten av mars som var negativ? Må tilføye at siste mensdag må ha vært en gang mellom 15-22 februar.
<3 coccinelle Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Bruk terminkalenderen på denne siden under alle forumene til venstre. Legg inn de mulige datoene for siste mens....
radio Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 ja, har gjort det, og terminen varierer fra 28 nov til 4 jan. Spørsmålet er egentlig om jeg kan ha vært gravid i slutten av mars selv om testen var negativ...
M*A*S*H* Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Du bør be legen din henvise deg til tidlig ul for å fastsette termin:-) Gratulerer med ny knert på vei forresten;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå