enda en Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Heisann! Regner med at de fleste har meldt overgang hit inn fra "snart klar"? Hvordan ligger dere an, med EL og sånt? Her er det full fart i sengehalmen, har EL i disse dager. (Til stor glede for mannen i huset..hehe) Det blir spennende og sikkert lange 2 uker fram til det er klart for testing! =)
enda en Skrevet 18. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. april 2008 har forresten endra på nicket mitt! =)
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Tusla over fra Snart Klar for ei drøy uke siden... el ca torsdag! Gleeeeeeder meg ;o) LYKKE TIL!
Gjest Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Jeg er her også! Vi er i gang med prøvingen, men har intet begrep om syklus, så stresser ikke så mye med det. Skal teste utfra EL 21.04 (dvs. 04.05, hvis ikke TR kommer før den tid), men hvem vet om det er da den egentlig er der, hehe...
Gjest Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Vi er her.. men veit ikke når jeg har EL siden jeg har sluttet med hormonspiral, men vi prøver å ser. Hvordan går det med dere da jenter?
Løvinna30 Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Vi er er også prøvere i april... Hatt mensen-smerter og væer litt rar i magen. Følt meg litt "støl" i magen eller hva skal jeg si... Føler at den trekker seg litt... Hmm vi får se om det er en spire eller TanteRød som advarer at hu er på vei...
enda en Skrevet 19. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2008 Jeg skal teste rundt 3.mai, det er ca da forventet mens er. Tenker jo endel på om det kanskje ble full klaff igår, eller idag eller eller eller... Ligger med beina oppetter veggen etter "akten", og passer på at det ikke går mer enn 24 timer mellom hvert samleie...snakk om å være helt på tuppa med dette?! =) Hehe... Det blir spennende å se om alt dette styret har noe for seg da, "bare" 2 uker igjen til testing. Prøver å si til meg selv at det mest sannsynlig ikke klaffer på 1.pp, men...håpet er jo der! Har kjøpt testene for lengst, har så smått begynt å handle inn mammaklær (i smug selvfølgelig...vil jo ikke at noen skal vite at vi prøver IGJEN, hehe), og er generelt klar som et egg for et nytt svangerskap. =) Lykke til til dere jenter! Skal vi følge hverandre litt fram mot testing? Spennende å se når og om det klaffer for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå