tonnil Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg har fått påvist streptokokk B Er dette noe jeg bør ringe til sykehuset og fortelle? Eller holder det med å vente til babyen vil ut? Har termin på søndag...
♥Mammatil3små♥ Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Vet ikke noe om d egentlig, men lurte på hvordan du oppdaget d? Har lest att mange gravide har d uten symptom...
Gitte.venter barn nr.2 Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Hei! Jeg har det selv. legen fortalte meg at det holdt å gi beskjed til sykehus når du skal føde, samtidig skrev han det på helsekortet til gravide.
bustine Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Holder nok å si ifra på føden ja. De gjør ikke noe i forhold til mor , men tar bakterie prøver av babyen i nesa, munnen og øynene tror jeg. Med de to forrige sv,skap ble dette sjekket hos lege, men nå sier legen at de ikke gjør noe med dette på sykehuset, så jeg vet ikke..... De tok i tillegg infeksjonsprøver av babyen hver dag inntil svaret på bakterieprøven forelå med mine to forrige.
2 Gullunger Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Jeg fikk prøvesvaret tilsendt i posten, og legen har skrevet på det at jeg skal ta det med sammen med de andre papirene mine. Jeg hadde GBS sist jeg fødte også, for ca 2,5 år siden, og da fikk jeg penicillin intravenøst hver 4 time under fødselen. Regner med å få det denne gangen også... men har ikke sjekket det.... - ser det er en over her som skriver at de ikke gjør dette lenger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå