Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Skal anskaffe oss dyr, da vi mener det er positivt for barn å vokse opp med dyr. Tenkte å ha en katt, men er usikker på om det er lurt å skaffe seg dette før eller etter fødsel. Vil katten om vi skaffer den før babyen kommer føle at noen kommer å tar dens plass? Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Eg har katt og har fått baby imenst. Kattar er ganske sjølvstendige:) Hadde ikkje tenkt så mykje på det. Og er katten kattunge når babyen kjem, er det ingenting å lure på. Då vil eg tru det er verre med ein gammal, kanskje sur katt;)
Tante Bassa Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg hadde en skikkelig bortskjemt katt da jeg fikk min eldste datter. Katten ble fryktelig sjalu, tisset i vognen, i bilstolen, ja i alt som var babyen sitt. Da den tilslutt bæsjet i lekekassa hennes orket jeg ikke mer, og tok katten med til dyrlegen og ga den en sprøyte. Det var tøft, men orket ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå