lille2 Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Da er jeg gravid igjen etter MA i mars. Ble gravid i 1 pp, helt utrolig. Jeg er så lykkelig men likevel så livredd. Tenk om det går galt igjen? Men er det så vanlig at det gåt galt to ganger etter hverandre egentlig? Håper på en baby denne gangen!
seff Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Gratulerer så mye! :-) Skal krysse alt som krysses kan for at den lille spiren sitter som et skudd i 9 måneder.*klem*
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 gratulerer så masse:) dette går nok bra skal du se:) lykke til:)
Hedda39 Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Hei!! Gratulerer så mye... Ventet du en mens før derre startet prøvingen? Og hvor lang tid tok det før den evnt kom??... Jeg hadde Ma for 2 1/2 uke siden,.. venter på mensen. Tør ikke prøve før jeg har hatt en normal mens. Jeg håper jeg er i din situasjon snart:)
Klemzi Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Jeg og....!!! ) Hadde utskrapning etter MA 17. mars... og testet positivt i dag tidlig.... Gravid uten å ha hatt mens først.... Har akkurat de samme tankene som deg "Babyønske"; ang. om det vil gå bra..... Noen mener sjansen for å miste er større når man ikke venter til en har hatt én vanlig syklus. Men leser en inne på "Ufrivillig abort" ser det ut til at det er vanlig med flere (i alle fall to) aborter etter hverandre uansett..... Vi får "holde hverandre i hendene" her inne, og håpe spiren klorer seg fast, og at hjertet slår om noen uker!!! ;o) Når har du termin....???
mars 07+ november baby Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Hei jenter! Ville bare fortelle dere at jeg ble gravid ca to uker etter en MA, og det gikk kjempefint:) Har en flott gutt på 13 mnd nå! Legene på Ullevål sa til meg at det ikke var noe grunn til å vente, bortsett fra at det ble lettere å fastsette termin hvis man gjorde det. Så håper dere klarer å slappe av litt, stor sjangse for at det går veldig bra denne gangen..
lille2 Skrevet 19. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2008 Takk, det var betryggende å lese. Jeg ventet ikke en mens, ble gravid igjen med en gang. Håper inderlig at det går bra denne gangen. Fikk beskjed på sykehuset at det var ingen ting som tydet på at sjansen for å miste var større hvis man ikke ventet en mens. Gynekologen sa at de anbefalte det før, men at det nå fantes så mye forskning som viste at det ikke stemte. Krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen.
bomsa Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 ååååå...gratulere,gratulere,gratulere..:-) Har fulgt deg litt, siden vi mistet i samme tidsrom...Hvor godt det er å høre at du er gravid igjen...tvi tvi..gratulerer til klemzi og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå