Smånetta 14.mai Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Sukk. Skulle bare innom legen på vanlig oppfølging og måtte rapportere om mine aktive kynnere var blitt mer eller mindre aktive den siste uka. I natt var det mange og ganske vonde, men det hadde gitt seg til legekontrollen, da. MEN: baby hadde snudd seg og legen trodde det var tverrleie. Han ville ikke at jeg skulle vente med å dra på kontroll på svangerskapspoliklinnikken til oppsatt time på mandag. Dermed bar det rett bort dit og inn på ul. Baby ligger med rompa ned og hodet opp og synes det er fint etter å ha ligget langt nede i bekkenet med hodet siden uke 33. Dermed blir det snuingsforsøk på mandag kl ti. Noia. Håper han blir liggende sånn hvis de i det hele tatt klarer å snu han.
HegeKH Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 jeg vet ikke noe særlig om snuing, men ønsker deg iallefall lykke til:-) bra går det uansett på ett vis:-)
2 Gullunger Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Jeg var til ul-sjekk i går pga jordmor var usikker på om det var hodet eller rompa som lå ned - jeg fikk heldigvis den strålende nyheten at det var hodet som var langt nede i bekkenet og derfor vanskelig å finne! Jeg ble veldig letta - så skjønner godt om du er litt nervøs nå. Du må ha lykke til med snuingsforsøket, og hvis ikke det virker så har jeg hørt noe om at det er mulig å få de til å snu seg ved akkupunktur så da kan du jo kanskje prøve det. Ut kommer han nå til slutt uansett - og det er jo mange som har fine fødsler der rompa kommer først også... Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå