Gå til innhold

Hva er VITSEN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...med å handle for 835,98,- og GLEMME fredagssjokoladen???

Når man er SÅÅÅÅÅÅ sjokoladesyk, spiser man da

1) de to siste kindereggene av lørdagsgodtet til fireåringen og løper på butikken for å kjøpe ny pakke i morgen

eller

2) kokesjokolade??

*dilemma*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk begge deler

Hilsen en med sjokoladeabstinenser :-(

Skrevet

2!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)

ELSKER kokesjokolade! (og nå endte det med at samboer dro på butikken for å kjøpe) =)

Skrevet

Ville gått for kokesjokkis...

Bedre, litt sunnere og så slipper du å stresse i morra :P

Skrevet

Kokesjokolade.....så føler du deg litt sunn også hehehe

Skrevet

Hmmmmm det gjør jeg kanskje.

Når jeg tenker meg om, så tror jeg faktisk at jeg har sånn 70 % kokesjokolade også:-O Men har ikke smakt den før da, er det noe godt??

(dessuten, når jeg tenker meg om enda en gang, to kinderegg er jo nærmest NULL sjokolade:-O)

Skrevet

Jeg hadde sikkert endt opp med å spise begge deler, og så dra på butikken i morgen for å kjøpe nye kinderegg, og sjokolade.. ;)

Skrevet

Nei, jeg var jo litt redd for det da, Spetakkel. For det er jo liksom KOKEsjokolade og ikke den vanlige 70%'en....hmmm.....heldigvis har jeg en vanlig kokesjokolade også;-) :-D

Skrevet

mmm..kokesjokolade!!!!! det er så godt! nam nam nam!

mona, mona, mona! husk på bikinisesongen nå! hahah! pssj, du vet jeg tuller ikke sant!

Skrevet

kokesjokkis er dritgodt =)

Skrevet

Herregud jeg er dritkvalm, spiste en hel plate:-O *spy*

SÅ utrolig tussete altså, og det etter at mamma kunne se at rockingen hadde funket liksom. Jaaada, jeg bare spiser på meg igjen love handlesene:-s

Skrevet

hahahahah..jeg hadde et lyst øyeblikk i går når jeg gikk på vekta jeg, og målebåndet er jo på min side om dagen så i dag her jeg virkelig gjort det.. spist is, og lunch på mucho mas etter jeg var hos frisøren og nå skal jeg spise taffel sticks.. hahaahhaahhahahahaha! Har den skjeie-ut-helga for i morgen er det bryllup og alkohol, og da kan jeg jo likesågodt starte i dag! *Gliser*

Skrevet

Hahahaha ja ikke sant??

Hvorfor spare godsakene til imorgen liksom?? ;-)

Hvordan gikk frisørbesøket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...