Monajenten Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 ...med å handle for 835,98,- og GLEMME fredagssjokoladen??? Når man er SÅÅÅÅÅÅ sjokoladesyk, spiser man da 1) de to siste kindereggene av lørdagsgodtet til fireåringen og løper på butikken for å kjøpe ny pakke i morgen eller 2) kokesjokolade?? *dilemma*
~Maja Mor~ Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Ja takk begge deler Hilsen en med sjokoladeabstinenser :-(
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 2!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) ELSKER kokesjokolade! (og nå endte det med at samboer dro på butikken for å kjøpe) =)
*ale* Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Ville gått for kokesjokkis... Bedre, litt sunnere og så slipper du å stresse i morra
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Kokesjokolade.....så føler du deg litt sunn også hehehe
Monajenten Skrevet 18. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2008 Hmmmmm det gjør jeg kanskje. Når jeg tenker meg om, så tror jeg faktisk at jeg har sånn 70 % kokesjokolade også:-O Men har ikke smakt den før da, er det noe godt?? (dessuten, når jeg tenker meg om enda en gang, to kinderegg er jo nærmest NULL sjokolade:-O)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Jeg hadde sikkert endt opp med å spise begge deler, og så dra på butikken i morgen for å kjøpe nye kinderegg, og sjokolade..
Monajenten Skrevet 18. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. april 2008 Nei, jeg var jo litt redd for det da, Spetakkel. For det er jo liksom KOKEsjokolade og ikke den vanlige 70%'en....hmmm.....heldigvis har jeg en vanlig kokesjokolade også;-) :-D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 mmm..kokesjokolade!!!!! det er så godt! nam nam nam! mona, mona, mona! husk på bikinisesongen nå! hahah! pssj, du vet jeg tuller ikke sant!
Monajenten Skrevet 18. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. april 2008 Herregud jeg er dritkvalm, spiste en hel plate:-O *spy* SÅ utrolig tussete altså, og det etter at mamma kunne se at rockingen hadde funket liksom. Jaaada, jeg bare spiser på meg igjen love handlesene:-s
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. april 2008 #14 Skrevet 18. april 2008 hahahahah..jeg hadde et lyst øyeblikk i går når jeg gikk på vekta jeg, og målebåndet er jo på min side om dagen så i dag her jeg virkelig gjort det.. spist is, og lunch på mucho mas etter jeg var hos frisøren og nå skal jeg spise taffel sticks.. hahaahhaahhahahahaha! Har den skjeie-ut-helga for i morgen er det bryllup og alkohol, og da kan jeg jo likesågodt starte i dag! *Gliser*
Monajenten Skrevet 18. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 18. april 2008 Hahahaha ja ikke sant?? Hvorfor spare godsakene til imorgen liksom?? ;-) Hvordan gikk frisørbesøket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå