Gå til innhold

Pizzafyll

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det beste dere har på pizzaen? jeg begynner å bli temelig lei av de vanlige posene fra toro, har lyst til å prøve noe nytt på pizzaen nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bacon og ananas er veldig godt!

Skrevet

Bruker toro spaghettisuas med litt tomatpurre oppi.og løk.gjerne litt hvitløk også..den er god..

så bruker jeg også toro spaghettisaus pluss den pizzafyll med tomat og løk (posepakke) blander det..

Godt med pølser på pizzaen i tilegg til kjøttfyllet også.

Skrevet

En ting til;

Har du prøvd pita pizza? Kjempegodt!

Smør et pitabrød med tomatpurè, leggananas og ost på (gjerne løk også) så over der legger du noen biffstrimmler. Stekes 250 i ca 10 min!

Kjempegodt!

Skrevet

Har ingen eksakt oppskrift, men vi bruker en boks hakkede hermetiske tomater, en dasj matfløte, litt sukker (kanskje 2-3 ss), litt salt og pepper. Kjører det en runde i foodprosessor. Det er også godt med oregano og hvitløk i. Smak til.

Steiker en en boks sopp og en pakke kjøttdeig, har i tomatsausen og lar det koke ganske lenge. f.eks 20 min. Vi kutta ut løken pga at snuppa fikk vondt i magen av den. Men det er også godt i. Gir litt mer smak.

Smør på pizzaen, ha på ost, gjerne Pizzaosten til Tine og ha i ovnen.

Namnam...

(Viss du stusser på sukkeret, så gjør det tomatsausen veldig god. Det tar bort den beiske smaken på tomatene...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...