Gå til innhold

Jeg hater å...


Anbefalte innlegg

Skrevet

PAKKE!!!!!!!!!!!!!!!! Beklager alle utropstegnene, men jeg må virkelig understreke hvor jævlig jeg hater det! Stress og jag og mas.. Skal aldri flytte igjen... Liksom.

Nå resignerer jeg, åpner ølen og tar konsekvensene av det i morgen.

 

SKÅL!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Pakke for flytting suger. Men pakke for andre ting er jeg en reser på.

Skrevet

Gøy????

Hvilken verden lever du i da? =)

Skrevet

Jeg suger på pakking generelt... Går bare rundt i ring får ikke gjort en drit..

Blir så stressa!

Skrevet

Det er kjempe gøy. Når man har flyttet utpakking altså. Sette ting på plass, henge opp blider osv. I LIKE!

Skrevet

Okei.. Jeg leste skeivt;-)

Ja, pakke ut på nytt sted er gøy...

Men nå skal jeg mellomlande først:(

 

Skrevet

Ja, du gjør rett i den ølen! Har nettopp åpnet min første også. Veldig bra, da er vi på nett!! :)

Skrevet

Har forresten endret nicket mitt til din nedre del for øyeblikket! Som en liten heder til deg..:!!! :)

Skrevet

Åhh.. Du er nå god da:) Blir ganske så rørt her jeg sitter skal jeg si deg!!

Ja, øl er godt;) Snart klar for singstar jeg. Hvor langt nedi glasset har du kommet?

Skrevet

Hihiih!! SingStar er gøy!! Har vel bare drukket en snart. men hopper straks i den andre!!

Skrevet

Jeg er snart på tredje... Tåler ingenting!!

Singstar er konge. Komme på besøk? Det er jo ikke sååååå langt. Hihi;-)

Skrevet

hehe, ja, skulle gjerne kommet, men er aleine med ungene! Neeei, det er ikke såååå langt egentlig... men langt nok med drosje eller buss, da... Går det nattbuss utifra der? Bor du nærmt broen, var det så? Kjenner noen fra Askøy, da, men det er litt lengre ut på øyen, tror jeg.

Skrevet

hvem er fitten????

Skrevet

It is me, the most famous FuckFace!!!!!!

Skrevet

På byn i dag da fitte?

Skrevet

Jeg bor jo helt nord på askøy, jeg. Hehe;)

Synd jeg flytter nå da. For det hadde vært utrolig hyggelig å treffe deg;)

Men jeg kommer til Bergen regelmessig da. Så det går vel an å ta en fest en gang?

Skrevet

Du er her du også altså kjære;)

Skrevet

Ja, hvoer er du?

Skrevet

Næh.. alene hjemme med småtrollene, så her blir jeg vel. Du, ludder, det er du som er Ludderet? Og er du også herfra?

Skrevet

Ja det er meg! jja, bergen huff. jeg skal på byn. hvis jeg klarer

Skrevet

Du er blitt mye mildere i tonen, om jeg får si det.. :) Kjente deg nesten ikke igjen.

Full nå?

Skrevet

JA!!!! Det MÅ vi!!! Om ikke det passer å feste, så tar vi iallefall en kaffi!! Seriøst! Tar med det største Ludderet i Bergen... Har du møtt henne?

Skrevet

Høm ja? du da? jeg er alltid mild, spørs hvordan. Tror jeg får det jeg vil jeg. Nam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...