fumlis og skrikerungene Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 PAKKE!!!!!!!!!!!!!!!! Beklager alle utropstegnene, men jeg må virkelig understreke hvor jævlig jeg hater det! Stress og jag og mas.. Skal aldri flytte igjen... Liksom. Nå resignerer jeg, åpner ølen og tar konsekvensene av det i morgen. SKÅL!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Pakke for flytting suger. Men pakke for andre ting er jeg en reser på.
fumlis og skrikerungene Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 Gøy???? Hvilken verden lever du i da? =)
fumlis og skrikerungene Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Jeg suger på pakking generelt... Går bare rundt i ring får ikke gjort en drit.. Blir så stressa!
Gjest Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Det er kjempe gøy. Når man har flyttet utpakking altså. Sette ting på plass, henge opp blider osv. I LIKE!
fumlis og skrikerungene Skrevet 18. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2008 Okei.. Jeg leste skeivt;-) Ja, pakke ut på nytt sted er gøy... Men nå skal jeg mellomlande først:(
FuckFace Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Ja, du gjør rett i den ølen! Har nettopp åpnet min første også. Veldig bra, da er vi på nett!!
FuckFace Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Har forresten endret nicket mitt til din nedre del for øyeblikket! Som en liten heder til deg..:!!!
fumlis og skrikerungene Skrevet 18. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. april 2008 Åhh.. Du er nå god da:) Blir ganske så rørt her jeg sitter skal jeg si deg!! Ja, øl er godt;) Snart klar for singstar jeg. Hvor langt nedi glasset har du kommet?
FuckFace Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Hihiih!! SingStar er gøy!! Har vel bare drukket en snart. men hopper straks i den andre!!
fumlis og skrikerungene Skrevet 18. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. april 2008 Jeg er snart på tredje... Tåler ingenting!! Singstar er konge. Komme på besøk? Det er jo ikke sååååå langt. Hihi;-)
FuckFace Skrevet 18. april 2008 #14 Skrevet 18. april 2008 hehe, ja, skulle gjerne kommet, men er aleine med ungene! Neeei, det er ikke såååå langt egentlig... men langt nok med drosje eller buss, da... Går det nattbuss utifra der? Bor du nærmt broen, var det så? Kjenner noen fra Askøy, da, men det er litt lengre ut på øyen, tror jeg.
fumlis og skrikerungene Skrevet 18. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 18. april 2008 Jeg bor jo helt nord på askøy, jeg. Hehe;) Synd jeg flytter nå da. For det hadde vært utrolig hyggelig å treffe deg;) Men jeg kommer til Bergen regelmessig da. Så det går vel an å ta en fest en gang?
fumlis og skrikerungene Skrevet 18. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 18. april 2008 Du er her du også altså kjære;)
FuckFace Skrevet 18. april 2008 #21 Skrevet 18. april 2008 Næh.. alene hjemme med småtrollene, så her blir jeg vel. Du, ludder, det er du som er Ludderet? Og er du også herfra?
The most famous Ludder Skrevet 18. april 2008 #22 Skrevet 18. april 2008 Ja det er meg! jja, bergen huff. jeg skal på byn. hvis jeg klarer
FuckFace Skrevet 18. april 2008 #23 Skrevet 18. april 2008 Du er blitt mye mildere i tonen, om jeg får si det.. Kjente deg nesten ikke igjen. Full nå?
FuckFace Skrevet 18. april 2008 #24 Skrevet 18. april 2008 JA!!!! Det MÅ vi!!! Om ikke det passer å feste, så tar vi iallefall en kaffi!! Seriøst! Tar med det største Ludderet i Bergen... Har du møtt henne?
The most famous Ludder Skrevet 18. april 2008 #25 Skrevet 18. april 2008 Høm ja? du da? jeg er alltid mild, spørs hvordan. Tror jeg får det jeg vil jeg. Nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå