Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 uff er på første natta med ferber light nå... gutten har vært i seng siden halv 7 og jeg syns det her er kjempe fælt. er jo så vondt å høre på. er ikke hyl skriking men er liksom sånn ååå så synd på meg gråt jeg er lei meg liksom. jeg og sambo går inn annen hver gang. gutten er 8,5 mnd og vi må bare for vår egen del fikse dette.. føler meg sååå slem. stakar lille gutten min. han er jo så stup trøtt men er vandt til å bli byssa i søvn. men gutten er 12 kg og det sliter ut bådemeg og sambo. kan noen være så snille å fortelle meg at det er verdt det. for nå føler jeg meg rett og slett jævlig
ruffen Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hold ut! I morgen blir det garantert mye bedre. Gir dere opp nå, blir det akkurat likt i morgen. Husk at det er dere som bestemmer.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 WHAT???? er det mulig?? han har sovna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! trodde dette kom til å bli helvete på jord jeg med timesvis med hyling.. men det tok en time!!!!!!!!!!!!!!! nå er jeg så stolt av meg selv ay nå tar jeg meg et glass vin og går på trappa og tar en røyk!!! hurra for meg:)
Legekjærringa Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 i går var det 3. dag hos meg; kun 20sek sutring, i dag 5sek sutring.....sovner på 5 min ;o) Ikke plag babyen eller dere selv med å gi opp, blir bare total forvirring for den lille. Go for it or dont. juhuu - så deilig med en baby som sover nesten hele natta og er uthvilt og såååå glad på morgenen. Vi har fått en ny hverdag.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 han har nå sovet i en time uten noe som helst:) ikke vært inne og dytta inn smukken en gang:) er så stolt nå og så glad for at det ikke gikk mere enn en time før han roa seg.
Gjest Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 åååå takk den trengte jeg virkelig:):) håper virkelig det kommer til å gå like bra de neste dagene. er egentlig skikkelig i mot ferber men vi måtte bare for vår egen del. får sørge for å kose mest mulig med snuppen i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå