Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg vet at jeg hadde eggløsning fra venstre eggstokk denne perioden. Hvilken eggstokk kommer da mensen fra? Tihi.. er helt blank på dette!
Babyønske �� Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Vel, ettersom jeg har forstått så er det jo det ubefruktede egget som er mensen.......Altså det er ikke befruktet og støtes ut Les mer her: http://www.pernille.info/syklus.htm
Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Ååå.. for jeg har hatt en del murringer på venstre side, så da kommer vel snart mensen da..
Gurine Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Er ingen ekspert, men vil tro mensen kommer fra livmora og ikke fra eggstokken. Er vel fordi livmora hver måned fyller seg med mye blod for å kunne ta godt vare på et evt befruktet egg, og når det da ikke fester seg et befruktet egg, så kvitter livmora seg med det "gamle" blodet og egget for å bli klar til en ny periode? Mulig dette ble helt feil altså, lenge siden jeg lærte noe om dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå