Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan deres samboer er i forbindelse med det og ta hensyn til de forskjellige tingene en graviditet kan medføre ? Og i forbindelse med at sex gjerne uteblir, er dere nære hverandre uansett (stryk å kos å kyss, nærhet )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min mann er veldig forståelsesfull.han tar hensyn til min form.har bekkenløsnig.og sliter med det om natta også.så jeg er mye trøtt og sliten.så noe særlig med sex blir det ikke her i garden for tida.men,vi er nære for det.viser tydelig at vi er glade i hverandre for det.for han er ikke sex det viktigste i forholdet.han vil jeg skal ha det bra.så jeg er heldig føler jeg. lykke til.

Skrevet

Han er veldig medfølende, og er veldig klar over at ting er anderledes nå som jeg er såå gravid. Hormonene går opp og ned, og det skal veldig lite til før jeg blir lei meg eller sint. Det har han blitt vant med og tar det ikke så tungt, og sier han gleder seg til ungen kommer ut :op

Det er alltid mye kos, kyss og nærhet mellom oss, men hvis jeg trenger pusterom gir han meg det. Og når det gjelder sex'en så har jeg vært mer keen enn han på det området ettersom jeg blir nymfoman av alle hormonene ;o) men nå de siste par ukene har det blitt lite sex siden jeg kjenner at han "dytter" på hodet til babyen... hun våkner inni magen når han titter inn på besøk, og jeg føler meg ukomfortabel i den situasjonen... da avslutter jeg sex'en manuelt :o) Vi får det alltid til å gå uansett! Vi er veldig forelsket i hverandre enda, har vært sammen i tre år nå og venter vårt andre barn! :o)

Skrevet

Åh kor bra å hør :) Har oxo en kjempeforståelsesfull samboer. Han har vorre fantastisk! Å når man ik har sex e det utruli fint å vær nær kværandre!!!!!Å vekti:)!!!

Skrevet

Kjæresten min er helt fantastisk når det kommer til dette. Trodde aldri jeg skulle finne en sånn mann! Han kan kile meg på ryggen, kose og masere meg i timevis om kvelden, men han forlanger ingenting tilbake. Det har ikke akkurat blitt så mye på han i det hele tatt etter at jeg ble gravid, men han blir aldri grinete og sur (slik som en av eksene mine kunne bli hvis de ikke fikk seg noe på et par dager) og han er alltid hensynsfull! Nå ble det litt mye pjatt på meg.. Jaja, jeg elsker han. Hehe...

Skrevet

Jeg kan bare prise meg lykkelig og signere innleggene over. (Ikke det med at man blir nymfoman da, for det har jeg absolutt ikke blitt i dette svangerskapet, hehe).

Jeg elsker mannen min, jeg :-). Han er nydelig og en fantastisk pappa!

Skrevet

Han er veldig hensynsfull, men han har vært uheldig og vært innlagt to ganer på sykehuset i løpet av svangerskapet, med påfølgende rekonvalensperiode, så jeg har vel måttet ta like mye hensyn til han som han til meg :)

Ang sex så har det vel ikke blitt så veldig mye sjeldnere, men det begrenser jo litt med min bekkenløsning og vonde kynnere, så det har blitt mye "kjedeligere" sex, men har ikke hørt noen klager på det. Slik er det nå bare.

Skrevet

Jeg må også signere denne her. Har verdens beste samboer! Vi får stadig høre at vi ser nyforelsket ut når vi er på besøk hos folk og sånt =) Her hjemme så ligger vi ofte på sofaen om kvelden og koser. Noe av det beste jeg vet er å bli kilt på ryggen, armene og i ansiktet. Og det gjør han med den største glede =)

Når det gjelder sex så varierer hyppigheten og intensiteten fra uke til uke, men han går ikke tomhendt ut av en uke av den grunn. Selv om jeg ikke nødvendigvis orker sex, så behøver ikke det å gå utover han.. Jeg gir gjerne en hjelpende hånd hvis han trenger det jeg =)

Skrevet

sukk... fint å lese om alle snille mennene :) samboeren min er også helt fantastisk til å takle alt som skjer! har jeg en dårlig dag der jeg er sliten med mye bekkenløsning ordner han det meste her hjemme og styrer og steller for meg.. så kommer han og setter seg sammen med meg i sofaen og maserer føttene mine og holder rundt meg osv..

hehe.. kunne holdt det gående, men for slutte nå ;) han er i alle fall helt fantastisk, og jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten ham gjennom alt dette! <3

Skrevet

Ja vi skal prise oss heldi før at vi har sånner mainna :) E jaggu ikkje alle som det har... Desverre!!!!!

Skrevet

Kan bare signere alle over her!! Har en flott mann som gjør alt for at vi skal ha det bra, og sender meg på sofan igjen hvis jeg får vondt! Han er super!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...