Gå til innhold

Restorante pizza, veldig takknemlig for svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiste mozarella pizzaen fra restorante, og lurer på kan det være farlig for babyen?? ble bekymret nå. Den inneholder fast mozarellaost og edamerost. Tenkte meg virkelig ikke om før jeg spiste den! Står i tillegg ingenting om disse ostene er pasteurisert eller ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiste du ikke pizzaen stekt da? Ved varme drepes jo bakteriene

Skrevet

Ja jeg stekte den jo, men tror ikke de bakteriene drepes ved varmen de får i stekeovnen vel??

Skrevet

Flere som har noe svar på dette??? Har lyst å ringe føden å høre jeg nå, er liksom ingen andre jeg vet om som jeg kan ringe, men da vil jeg vel virke helt hysterisk?

Skrevet

Fant dette på matportalen:

Ost

Alle oster som varmebehandles godt - som for eksempel ost på pizza, på ostesmørbrød, på lasagne eller i sauser - kan trygt spises av gravide.

Skrevet

Du har fått svar inne på 3. tri også - listeria dør ved oppvarming i stekeovn.

Hvis du skal gå i 9 mnd og passe på alt du spiser, bør du virkelig sette deg inn i hva du kan spise og hvordan du kan unngå det som kan være skummelt, ikke vær redd for alt uten å skaffe deg skikkelig info først - det skaper jo unødig mye bekymringer, da.

www.matportalen.no - les råd for gravide og bli klok:-D

Skrevet

He he.. takk da alle sammen. har lest hva jeg kan og ikke kan spise mange ganger, men var mest i 1 og 2 trimester, så er lenge siden jeg har lest det nå. Pleier ikke å være så hysterisk, meeen.. he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...