Gå til innhold

serviser?

Ire86 m/tvillinger <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

leier dere på et samfunnshus eller noe?

Skal ha alt middag og festen hjemme, telt ute. Bør jo ihvertfall ha samme tallerkner på middagen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA det kan du gjøre. :) Hør med et samfunnshus eller en kantine eller noe sånt. Jeg vet at enkelte "DOMUS" butikker leier ut serviser. :)

Skrevet

Jeg vet at en del cateringfirmaer leier ut servise også, men det er kanskje en dyr måte å gjøre det på. Ellers kan jeg tipse om at Ikea (se www.ikea.no) kan være et godt alternativ, kjøp inn masse av det billigste av stettglass og enkle lyse fat for å få en helhet. Bestikket legger nok ikke gjestene så mye merke til, så det kan gjerne lånes litt rundt omkring.

Skrevet

Ha, jeg ble litt inspirert jeg... På ikea kan du kjøpe Reko stettglass til 15kr for 6 stk, Reko vannglass for 9kr for 6 stk, og Motto tallerken til 5kr stk (de er beige, men det kan være en fin kontrast til hvit duk). Til sammen blir dette 54kr for 6 gjester, og så ganger du det oppover til så mange som kommer.

Aner ikke hva som er prisene for å leie servise, men nå har du noe å sammenligne med ihvertfall;)

Skrevet

Lokalet vi leide var fullt utstyrt med alt vi trengte, og ikke trengte :)

Også et stort kjøkken der vi laget all maten (hadde en venn som kokk)

Tror mange lokaler har alt, hvertfall hvis det er kjøkken der.

Om du liker det de har er jo noe annet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...