meg & to små vampyrer Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Ingenting. Vi har spist middag sammen alle sammen. Og kveldsmat seinere da. Lørdagen spiser vi jo middag kanskje 19-20, men tenkte lillegutt skulle få av den også jeg.
OsloMor Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Kylling-quesadilla med cherrytomater og hjemmelaget guaccamole, NAM!
BettyBoob Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 hjemmelagede kjøttboller med bladpersille og masse hvitløk, i tomatsaus med pasta, og parmesan på toppen nam nam! og litt hvitvin til
~Roskva~ Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Ååå, HKH!, jeg også vil ha sushi!!!!!! Men det blir nok pasta her, og litt smågodt. Sambo er på krympefest i natt, så da må jeg kose meg alene...
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 sikkert en kjeks eller noe, midt i flyttingen har ikke tid til å så mye da, og er uten ovn og kjøleskap
~Roskva~ Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Krympefest er en fest for nybakte fedre - man skal liksom "krympe banfoten (barnefoten)". Ikke at jeg vet hvorfor barneføttene er for store og trenger krymping, eller hvordan det eventuelt skal fungere - men det er en tradisjon heromkring :-)
Psyche Skrevet 18. april 2008 #13 Skrevet 18. april 2008 Smågodt, chips, brus og STILLHET!! (Er bare meg og mnsta hjemme, og hun sover som en engel)
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. april 2008 #14 Skrevet 18. april 2008 Ost og kjex. Og diverse druer og sånn. He he var på butikken idag for å kjøpe (ost og kjex alså) å ca 1/2 time etter at jeg kom hjem kom jeg plutselig på at jeg hadde glemt osten.... He he den som måtte hive 2 onger i bilen igjen og kjøre 15 min til butikken, det var bare meg =) Men det er nok verdt det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå