Gå til innhold

Må dessverre melde meg ut.. (MA)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby døde i magen... Var i uke 17, men baby har vært død i 2 uker ca. Er bare ufattelig trist nå. Måtte sette igang fødsel, og det var en forferdelig påkjening. Tar meg en pause fra baby laging nå. Det er ikke meninga å skremme, det er jo veldig sjelden dette skjer.

Lykke til alle sammen!!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg.har vært igjennom det samme.litt kortere på vei men.urettferdig er desverre livet.

Skrevet

Huff,dette var veldig trist lesing.Håper at du får den støtte og hjelp som du har behov for nå. Lykke til videre i livet.

Skrevet

uff så grusomt.

har ikke ord.

mange trøsteklemmer til deg.

Skrevet

uff da..det var ikke noe hyggelig!

trøsteklem

Skrevet

Hvrdan merket du de o jeg kan spørre?

Skrevet

Utrolig trsit å høre. =( Har aldri opplevd det selv, så kan ikke si at jeg forstår hva du går gjennom, men bare tanken brigner frem tårer. Synes utrolig synd på deg, tenk å måtte oppleve noe slikt... =`(

Håper du har mange som støtter deg i denne tiden.

Mange trøsteklemmer fra meg.

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Det var skikkelig trist å høre. Jeg føler virkelig med dere.

Forhåpentligvis så går det bedre neste gang dere venter barn igjen, selv om det sikkert nå virker fjernt å tenke på å prøve igjen. Jeg håper du har snille og hensynsfulle mennesker rundt deg som tar godt vare på deg nå.

Klem fra

Skrevet

Uff så trist å høre!!

vondt å tenke seg til

lykke til videre

Skrevet

Uff så trist, og for en påkjenning det må være å miste så langt utti..For da må man vel føde ut barnet..

sender deg en trøsteklem..

Skrevet

Så utorlig trist å å høre/lese. Har ikke opplevd å miste selv, så vet ikke hva du gjennomgår, men sender deg mange trøsteklemmer.Ord blir fattige når noe sånt skjer.

Håper du har noen som kan ta godt var på deg i tiden framover.

Lykke til videre

Klem

Skrevet

Tusen takk for støtte alle sammen!

Oppdaget at den lille gutten var død på vanlig kontroll hos jm, fant ikke hjertelyd. Dermed ble det ultralyd... Det må ha skjedd mellom uke 15 og 17, hørte hjertelyd i 15+2.

Uff, vondt det her.

Takk igjen alle sammen!

Skrevet

Uff..får sjikkelig støkk i meg når jeg leser sånt!

Og det er så utrolig trist når man tror man er over den verste risikoen, og har begynt å slappe godtv, og bare vil nyte sv.skapet...føles vel som å få en slegge i ansiktet..

Håper det går bedre med deg! og ønsker deg alt godt videre!!=)

Skrevet

Triller en tåre for deg:( Så utrolig trist..

Skrevet

uff, dette var trist:( er 17+1 selv, og det må ha vært en grusom påkjenneing.. kan nesten ikke tenke meg noe verre..føler virkelig med deg. håper det gåt bedre med deg framover. lykke til med framtidig prøving!

Skrevet

Så trist å lese. Så urettferdig. En føler seg så trygg når en er over de 3. første månedene. Håper du kommer sterkt tilbake når du/ dere er klar for det. Nå får dere ta tiden til hjelp. Ønsker dere alt godt i fremtiden og sender dere mange trøsteklemmer..............

Gjest stockholms tjej
Skrevet

Jeg vet hvordan du har det=( det er helt grusomt...finns igen ord som kan gjøre de bra igen..

jeg mistet selv i uke 24+3 så vet hvor vanskligt du har det nå=(

jeg finns her viss du trenger å snakke....

en stor klem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...