Gå til innhold

see den fine bunaden til M da =))

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fin, men husk at strømpebåndene skal knyttes på strømpene, ikke utenpå buksa. :-)

Skrevet

hehe ja skal huske det ;)

var bare for å vise frem ;)

hehe

Skrevet

Oj, den var kjempefin! Er det en "ordentlig" bunad? Du skjønner hva jeg mener.....ikke Cubus, liksom? ;-)

Skrevet

er en skikkelig en ja =)=)

Skrevet

Bra! Det var det jeg trodde (i alle fall håpet!), at båndene var knyttet sånn bare for fotograferingen. :-)

Skrevet

hehe ja hadde sett litt løk ut om det var knytta utenpå buksa =)

Skrevet

Kjempeflott! Og ja, han blir nok helt sikkert helt nydelig, synes det er så pent med bunad til små gutter:-)

Skrevet

Kjempefin!

Jeg har også en guttebunad her som broren min på 27 år brukte da han var gutt. Men den er str 3 år så nå er mine gutter for store for den.... Nå skal den spares til neste lille gutt, kommer forhåpentligvis flere barn i familien etterhvert,og jeg har 4 søsken så sjansen for å bli tante igjen er absolutt til stede :-) Veldig koselig med sånne arveplagg.

Skrevet

så herlig da =)

er faktisk ikke helt sikker hvilken str den bunaden er,den er litt for stor enda...men han MÅ bare ha den på seg på 17 mai =)

Skrevet

Kjempe flott! Hvor er bunaden fra?

Har fått sydd bunad til gutten min i år også. Den ene bunaden til gutt som vi har i familien er litt for stor enda, ca 3år (den er ca 43år nå), så nå mente min mor det var påtide å skaffe guttebunader i alle størrelser også, siden vi har jentebunader fra 1år til konfirmant. Han skal bli så fin atte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...