Gå til innhold

Til deg som tipset om mammabukser på vero moda..... TAKK!!!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altså vært og kjøpt meg et par, og flere skal jeg ha! D er heeeelt fantastiske!!! Har vært fortvilet over at jeg rett og slett ikke har hatt bukser...

Så.... Hertelig takk for tipset! ;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de mammabukser på vero moda? :o

Skrevet

Nå kan det hende jeg tar feil men,

Bestseller fører EXIT (1986), Vero Moda (1987), Jack & Jones (1990), VILA (1993), name it (1996), ONLY (1996), Selected (1997), Pieces accessories (2003), Object Collectors Item (2003), mama·licious (2005) and OUTFITTERS NATION (2007). Mama-licious er jo ett mammatøy merke. Derfor er det noen voro moda butikker som selger mamma klær... Du kan derfor også finne mama-licious i butikker som sleger exit og name it mamma klær...

Bestsllers hjemmeside:

http://www.bestseller.com/en-US/Pages/NewFrontpage.aspx

Skrevet

HVOR har du fått kjøpt dette?? har slitt masse for å finne noen mammabukser jeg liker.. lurer på hvilke butikk du har kjøpt de i?? :o)

Skrevet

Hvor bor du junijente 08? Kanskje jeg kan hjelpe deg..

Skrevet

Det er ikke mammabukser sånn egentlig (sorry feil info...) men de er ypperlige til gravide!! De er en blanding av lin og bomull og har strikk i livet. Flotte i fasongen!! Og utrolig behagelige for svæære mager. De har de på alle vero moda butikker i landet tror jeg, var mange som hadde kjøpt de iallefall. Prisen var også knall, bare 160 kr! Obs, de vider seg litt ut, selv om de er litt trange i butikken så blir de større når man går litt med dem... Anbefales! Jeg skal iallfall ha meg ett par til...

Skrevet

HEhe.. Da vet jeg hvem bukser du mener!! Døm er kjempe fine. Men døm kan krympe litt også.. Bare så en er klar over det.. Jeg kjøpte noen av samme typen uten strikk i livet, å døm krympa!.. Har også kjøpt ett set med kapribukser som jeg tenkte jeg kunne bruke. Døm har strikk i halve linningen, på baksia. Tror jeg betalte 200 kr for døm...

Skrevet

men de selger faktisk mammabukser på vero moda.. det har jeg sett! ble helt overraska selv... men tror ikke de selger det på så veldig mange av butikkene deres...

Skrevet

jeg bor i drammen, men reiser gjerne til oslo for å handle mammabukser hvis de har det på vero moda der feks.. ønsker ikke bruke alt for mye penger på klær nå, er tross alt bare 7 uker igjen..men vero moda har jo overkommelige priser på de fleste klærne også er de veldig fine og behagelige..

Skrevet

junijente 08

Har de endelig fått dem inn for sesongen?!

Hvilke farger?

*løpe ned på Magasinet og kjøpe i morra*

Skrevet

Blingsa på hvem som var HI her jeg...

Men jeg skal sjekke i Drammen i morra uansett. De har hatt dem hver sesong!

Skrevet

hei jenter..

hva heter de buksene da?se gjerne på lappen som henger på de, hva de heter?=)

Skrevet

Jeg har også kjøpt meg disse buksene..henger på utsiden av butikken som salg som regel..159 kr per stykk:) Jeg kjøpte like gjerne en av hver farge med det samme..de er døds deilige og kan også brukes som piratbukser..bare å stramme nederst på bena:) ANBEFALES :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...