Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg har langt, tjukt ragg, og mister normalt en del (det ser i hvertfall mye ut) hver gang jeg dusjer. Men etter at jeg ble gravid, syns jeg at jeg mister mye mye mer... Er det normalt?? Trodde gravide mistet mye mindre hår enn ellers?? Uff, håper jeg ikke må klippe meg... Eller blir skalla :-O
Arytai Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 gratulerer:) jeg har hørt om flere som har mistet mer hår når de er gravide enn til vanlig så vil tro det også kan være normalt:)
lykkelig78 Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 jeg har også merket at jeg mister mye mere hår enn vanlig. Og jeg har ganske tynt hår, så håper endelig jeg ikke trenger å klippe meg. har hørt at det er ganske normalt, så får vell bare prøve å pleie håret så godt vi kan...
Fjellprinsesse Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Har jeg også hørt. Tror det er helt normalt :-)
Gjest Mammamoms Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Hm, dette er visst litt motsatt av det jeg har hørt. Jeg trodde man mistet veldig lite hår under svargerskapet, men etter fødsel faller det av i store mengder. Jaja, som med så mange andre ting rundt graviditeten er det mye som er normalt, eller ikke unormalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå