Gå til innhold

er ponny dårlige sko??

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte et sett med vanlig sko+ sandaler... men når jeg kjenner forskjell på de og noen andre sko så er de så tunge... er det dumt? hvilken erfaring har dere med ponny?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke veldig glad i dem... synes også at de virker harde og tunge. dessuten har jeg hørt litt negative ting fra andre også...

Skrevet

nei, det synes jeg ikke.. snuppa hadde ponny som sine første sko og de var verken tunge eller stive.

Skrevet

Nå har jeg gutter da, men det jeg er misfornøyd med hos Ponny er at de er så lite slitesterke.. De har bare brukt de et par uker før det ser ut som de har gått i arv og er brukt av tre barn før dem. De ser så slitne og stygge ut etter en liten stund.

Jeg er også enig i at de er tunge, vi har Ponny joggesko her i huset, men de blir ikke brukt hver dag, bare som ekstra skift.

Skrevet

ja, kjøpt et par ponny sko tidligere.. tok ikke lang tid før de var så slitt under at jeg dro å klaga. fikk nye sko da.. så da holdt de akkurat den våren.. men håpet det kun var de skoa da.. hmm.. kanskje jeg børlevere de tilbake...?

har kjøpt geox før og de har vært utrolig gode.. men koster over 1100kr for sko og sandaler... ponny kostet 500kr på tilbud.. men er de ikke gode nok så er de jo ikke det... tenkte ikke på de var så tunge før jeg kom hjem og sammenlignet..

flere med erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...