Gå til innhold

noen som vet?

#Linnea er straks storesøster#

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

forrige måned da jeg var på toa og oppdaget el-slim, var det litt blod i det. hører at det er da man er veeldig fruktbar.

denne perioden skulle jeg hatt eggløsning den 15 eller rundt der. men har ikke oppdaget noe slim i det hele tatt enda. kommer det likt hver måned? eller kan det hende jeg har hatt eggløsning uten slimet alikevel?

konklusjon:) : er el-slimet likt hver mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen? har lest om eggløsning på nett,men det står liksom ingenting om dette?

Skrevet

Jeg kan ikke påstå at jeg VET nei. =)

Mengde slim varierer nok fra gang til gang. Og eggløsninga er vel heller ikke nødvendigvis like presis hver gang..? Så den kan være noen dager forsinka eller ha kommet noen dager før du venta den?

Bare en teori altså. =)

Jeg tror min EL var inatt eller idag, selv om den er i morgen ifølge kalkulatoren. Jeg har ikke lagt merke til noe slim, men jeg merker at jeg er mer på "høgget" etter mannen min..hehe...*rødme*

Skrevet

hehe....høgget, fra østfold el?? :) jeg er også på høgget etter min:) uber lysten for tida:) da har vi kanskje ganske like sykluser da:)

er i min første pp og hadde start siste mens 1april:)

da er kanskje el litt utsatt da... bara pøka på da ;)

Skrevet

Hehe, fant ikke noe bedre ord enn nettopp; høgget!

Men nei, er ikke fra østfold. Må nok lenger nord for å finne meg! =)

Akkurat det der med økt lyst er noe jeg har lagt merke til for lenge siden, og når jeg begynte å følge med på det så ante jeg jo fort et mønster. Dermed er jeg rimelig sikker på at det er EL på gang ja.

Og det er jo egentlig ganske logisk også, med tanke på forplantning: at kvinnen skal være på sitt "ivrigste" når hun er aller mest fruktbar!

Du får ha lykke til, pøka på ja!

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...