Gå til innhold

Er dere flinke til å finne på ting sammen med sambo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-og i tilfelle hva gjør dere?

Merker det til tider blir litt for mye pc og tv-titting.. har nok med at vinteren nettopp har vært samt at "alt" begynner å bli noe tyngre som ukene går..er uke 34+2 nå..

Tar gjerne imot tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå en tur og faktisk snakke litt sammen (blir gjerne mindre av det foran TVn)

Begynne ute i hagen

Shoppe baby-ting (ikke klær. det gidder han ikke)

Ta mat-handlinga sammen

En kino-tur (anbefaler Lange Flate Ballær!)

Gå ut og spise, gjerne en helt vanlig ukedag

Hvis dere er interesserte i sport: Gå på en fotballkamp el.l.

Lykke til!

Skrevet

Det vi gjør sammen bortsett fra å sove og spise og sånt er å gå tur på kvelden noen dager i uka. Er ute og handler noen helger hvis vi ikke er opptatt på hver vår kant, spiser frokost ute. Nå fremover blir det naturligvis en del babyrelaterte ting. Til uka er jeg ferdig med studiene og da skal vi ordne masse ting hjemme frem til babyen kommer. Har egentlig ingen gode forslag til hva dere kan finne på, men dette er hva vi gjør.

Skrevet

Det vi liker å gjøre når vi for en gangs skyld har barnevakt og kan komme oss litt ut av huset er bl.a.:

gå på besøk eller bare gå tur, kino, middag på restaurant, konsert, bowle, biljard osv.

Men det blir sjeldnere og sjeldnere.. dessverre.

Hjemme kan vi lage en bedre middag etter ungene er i seng, slå av tv og spille spill, ta et godt bad sammen..Men det blir mest til at vi synker sammen i sofa med snop og tvn på. :(

Skrevet

Vi er flinke til å variere det vi gjör. Vi bor i Oslo og forsöker å benytte oss av tilbudene der. Vi går på konserter, teater, stand up (om du bor i oslo sjekk www.latter.no), går turer, lager mat sammen, handler til babyen og hjemmet, og besöker familie og venner. Vi har som mål å pröve mest mulig nye ting og går gjerne på konserter eller utstillinger vi ikke vet noe om.

Viktigst av alt; vi sörger for å unngå tven hjemme og setter heller på god musikk, prater om löst og fast og vier hverandre full oppmerksomhet.

Lykke til, håper du finner noe inspirasjon!

Skrevet

Tja i tillegg til TV og PC, så er det jo gøy å gå på messer feks, har immari lyst å gå på hage-messen i Lillestrøm denne helgen, forrige helg var vi på Hellerudsletten på bolig-messen.

Gå på besøk hos venner, vi handler mat sammen, vi lager frokost og middag sammen, hvertfall hver helg, i ukedagerne bare middag vi lager sammen.

Vi er sammen så mye vi kan når vi kan da han reiser mye i jobben, så vi gjør stort sett alt sammen når vi kan.

Han trengr ekstra hender når det gjelder båtbyggemodellerne sine, å han i sin tur tar meg med til plantasjen frivillig å surrer rundt der :)

Jeg tenker det hver dag at jeg har en utrulig fantastisk kjæreste, å gleder meg til han kommer hjem igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...