Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 gutten min på 3 mnd har vanskeligheter med å se meg i øynene når han sitter på fanget mitt, vendt mot meg, det samme hvis jeg holder han opp vendt mot meg. Ikke noe problem når han sitter i vippestol eller ligger. Ellers har han veldig bøy i kroppen, bøyer seg som en C bakover, og det er nesten umulig å holde han "vanlig". Han har ellers ingen symptomer på KISS, som jeg tenkte det kunne være...Ellers er han oppegående, pratsom, følger med, ler masse og virker veldig fornøyd! Noen som har opplevd det samme?!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Nei har ikke opplevd det. Men jeg hadde ringt en manuellterapaut å hørt.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Det sies at de små ser deg best ved minimum en (voksen)armlengde avstand, så det kan jo være en forklaring.. Det ang å ha kroppen i C vet jeg ikke..
Barbafin Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Tror det er vanlig, hvis jeg forstår symptomene rett. Når han sitter mot deg på fanget og er bare 3 mnd, så klarer han nok ikke å rette ryggen så mye at han kan se deg i øynene. Småen min lå veldig mye og bøyde seg bakover, nesten som en C.. Det viste seg å være forberedelser til rulling.. Han bøyde seg så langt at til slutt fikk han beina med seg. Nå som han har lært seg det ordentlig så ligger han sjelden sånn lenger. MEN. Hvis du er bekymret, så synes jeg du skal spørre på helsestasjonen. Det kan jo være noe annet og dessuten at jeg misforstår det du beskriver.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Tusen takk for svar! Skal til hs på tirsdag..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå