Gå til innhold

hva ER det med telefonselgere???!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud nå har det ringt meg 2 ganger daglig den siste uka. Tok endelig telefonen nå og han begynner å prakke på meg omega 3. Sier jeg ikke er interessert, men han bare fortsetter, gjentar en gang til at JEG ER IKKE INTERESSERT!, han fortsetter... Herregud noe så forbanna irriterende altså! Jeg la bare på. Det gjør jeg aldri, for er ikke glad i å være frekk mot folk... Men han her skjønte jeg bare at ikke kom til å funke. Jeeeez altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredag er visst dagen for selgere og gallup og alt sånt tull. Jeg sitter i sentralbordet på jobben hver fredag, og det er ene telefonen etter den andre med det ene og det andre hver gang. I ettermiddag hadde jeg 3-4 på rad, veldig irriterende......Og høre etter nei det gidder de ikke nei. Sier at vi ikke har noen som har noe spesielt ansvar for akkurat det de spør om, og i såfall er de ikke interessert i å svare, og da er det ja men ditt og ja men datt.

Skrevet

Ett godt råd fra meg:) Gå inn på Brønnøysund reg å sperr dere mot telefonselgere.. Det har jeg gjort og nå har jeg sperret meg på Brønnøysund og har endelig fått fred.. Eneste er sånn meningsmålere og slikt som har lov å ringe, men ingen som skal selge deg noe. Å ringer de da, kan du bare be de sjekke Brønnøysund registeret.. Har faktsik ikke lov å ringe de så står der..

Skrevet

Man skulle tro de var døve, men jeg har funnet på noe lurt! Når de ringer, og skal selge meg diverse rask, så legger jeg telefonen ifra meg, så får de bable til døve ører til de skjønner at det ingen som hører på dem:) tror jeg er blitt svartelista, for det er lenge sia nå de ringte.

Skrevet

Vær uhøflig tilbake og LEGG PÅ TELEFONRØRET :) Hehe

Skrevet

Selgere kan jeg godt forstå at folk reagerer på. Er sliten av de selv. Gå inn på Brønnøysund registeret å registrer deg mot telefonsalg.

Du må fortsatt takle meningsmålinger da, men det er bare å si at du ikke er intressert. En person som jobber med meningsmålinger er også mer forståelsesfull som regel, rett og slett fordi de så og si aldri jobber for provisjon. Men prøv å vær hyggelig mot stakkarene som ringer å spør deg om å svare på noen få spørsmål da. Det er som regel en utrolig dårlig betalt jobb og 2/3 av personene man ringer er sure og kjefter deg huden full. De gidder ikke engang å høre på hva du sier, men går med en gang ut ifra at du skal selge dem noe. Eller river kjeft fordi de har reservert seg mot sånne idiotiske, udugelige personer som deg... (Noe som altså ikke er mulig å gjøre, bare mot salg.) Noen må jo skaffe opplysningene til de statistikkene vi nordmenn er så glade i, og da må vi alle bidra med sin kunnskap og sine erfaringer også. :)

Skrevet

Vet du, 15 min etter telefonselgeren ringte en sånn galuppfyr. en ung utrolig koselig fyr så jeg sa ja. Og det er det morsomste jeg har vært med på. Så mange utrolig syke spørsmål. Det endte med at vi begge to satt og gapskratta av spørsmålene. Som sagt så respekterer jeg de som har sånne yrker for all del. Men det er noe med å høre etter om man er interessert eller ikke. Når jeg sier jeg ikke er interessert så hjelper det ikke å overhøre meg liksom, he he blir jo ikke bedre humør da. Og er de høflige mot meg er jeg som regel høflig tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...