Kirsebæra Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Var hos gynekologen i går for åt a ut spiralen. er det rart jeg har hatt vondt? fant ingen cyster, men da han var inne med ultralyden så han noe arr lignende vev som kunne tyde på at spiralen har prøvdå støte den ut. i tilleff til det så hadde dn flytta på seg!! kanskje mye også, rundt om to-.tre cm. og trådene var forsvunnet opp og lå å irriterte livmorveggen... og dere vet når dere ser spiralen hos legen? før de fører den inn? da ser den jo ganske stor ut pga innføringshylsteret, men da han tok den ut var den jo pitte liten!! *ler* og ikke var det vondt heller, det som var vondt av hele greia var jo egentlig celleprøven, og det var jo ikke vondt en gang...så nå er jeg på p-pillen igjen!!
Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Huff, ja. Jeg har aldri hatt spiral, og kommer aldri til å sette det inn heller. *grøss* Bra du er kvitt den...
Kirsebæra Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 never ever again!! trodde den skulle være så bra siden den kunne sitte inne i fem år, men har jo vært plaget så lenge!! får håper jeg tåler disse p-pillene da...
petite fleur Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Ha ha ha, trodde først dette var en meget alternativ fødselshistorie;-D Godt du er kvitt den dritten da ;-)
Kirsebæra Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 haha, nei ingen fødselshistorie!!
petite fleur Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Enda godt det da, hørtes ut på overskrifta som morsfølelsen ikke heeelt hadde kicka inn ennå....;-) *flire*
Gjest Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Uff:/ Ikke bra, men godt den er ute! Hvilke smerter er det du har hatt? Jeg har hatt (hormon)spiral i 5-6 mnd nå og av og til får jeg sterke strålinger fra livmoren (tror jeg) og helt ned i knærne. Ikke så ofte da, kanskje en til to ganger i mnd. Har lurt på om det kanskje kan være eggløsning eller noe sånt.
Kirsebæra Skrevet 18. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2008 har hatt noe slikt som...ja...virker som menssmerter på en måte, bare ganske vondt...flere ganger måtte jeg sitte bøyd fordi det var så vondt... stikkinger også, og vondt i ryggen og kvalm. men dette begynte i februar omtrent...og det stemte med det gyn sa, at det har nok pågått ett par mnd....
Gjest Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Hadde akkurat samme problemene med min. Jeg skal ALDRI ha sånn igjen.
Kirsebæra Skrevet 18. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. april 2008 off, hadde jeg bare forhørt meg litt her inne før jeg satte den inn...faen altså! forbanna dritt... men om jeg tåler cerazette så skulle vi vurdere om jeg kanskje skulle sette inn p-stav....men vi er ikke htl sikre da, siden vi ikke helt vet omjeg ble gravid på p-pillen forrige gang eller om det var uka etter at jeg slutta på dem. så vi får se hvordan det går med disse pillene da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå