Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hei! Sist gikk min etter at jegvar satt i gang ogvannet hadde gått. Den kom da jeg stod i dusjen, og jeg tenkte "hvordan i alle verden er det mulig å LURE på om den har gått?????" Denvar DIGER, skikkelig slimklump, med litt blodspor i (noe brunaktig også). Føltes som å føde en glassmanet!! hehe... Denne gangen kom litt av den påp onsdag, og litt mer av den i går. FOrsattt samme konsistens som sist, men altså i to mindre omganger, og jegvet jo da ikke omd et er alt som har kommet ut. Har planlagt KS på tirsdag, så jeg er DRITNERVØS for at noe skal skje før det... Gudsjelov så er ikke det at den har fgått et sikkert tegn på at ting er igang. Men ia lle fall, gul/gjennomsikitg gele klump, kan være litt blodspor i den, evt brunt/gammelt blod.. Slik var i alle fall min... Lykke tiL!
laven111 Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 hadde samme spm tidligere her, min gikk her om dagen, var helt blank klump på størrelse med en drue.. så kanskje den ikke har gått skikkelig enda da eller? skal jeg vente mer? er 37 uker på vei:)
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Her har slimproppen gått over 2 dager. Begynte i går og fortsetter i dag gitt Men her er det ikke en stor definert klump, men brunaktig, tykt slim som kommer i "doser" (jada, skikkelig herlige detaljer hehe). Regner ihvertfall med at dette er slimproppen, kan ikke komme på noe annet det skulle være? Har forresten termin i dag, så jeg håper jo at det skal kicke inn noen rier etterhvert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå