Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Selger med tungt hjerte min nydelige brudekjole.... Finn kode: 12984188
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Et lite tips om du vil selge den: Ikke gi uttrykk for et så fryktelig "personlig" forhold til kjolen. Hvem er det vel som vil gifte seg i noen annens brudekjole?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 heh,den kjolen hadde jeg heller kommet til å bestille hos jkdress for tuselappen.
Gjest Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Til anonoym 21:19 Jeg vil ihvertfall ikke gifte meg i en brudekjole som "den forrige" bruden IKKE fikk et personlig forhold til! Det må jo bety at kjolen ikke svarte til forventningene. Da er det jo bedre at bruden hadde en fin dag, så bringer kanskje kjolen litt hell og lykke også, for den som tror på det? Og de som vil gifte seg i "en annens brudekjole", er folk som ikke ser poenget med at det skal bli produsert metervis av stoff bare for at èn kvinne skal få bruke kjolen èn gang. Gjenbruk er da vel like positivt i denne settingen, som i enhver annen? Og til HI: Jeg har hørt mange snakke om at de ønsker seg Dion-kjolen, så du kan jo faktisk være en av få som faktisk får solgt kjolen din?
KR0705 Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Til anonym over... Syntes du er litt slem når du sier at du heller hadde kjøpt den på JK dress i steden. Får være opp til hver enkelt hvor de ønsker å kjøpe kjole, og alle er ikke like opptatt av å få kjøpt kjole BILLIG fra KINA! Om du ikke ønsker å kjøpe kjolen hennes så burde du heller la vær å svare på innlegget, og når du i tillegg signerer som ANONYM! Om dere ikke har noe positivt eller konstruktivt å komme med ville jeg heller latt vær å legge inn innlegg her. Sorry altså, men blir litt provosert noen ganger..... Håper virkelig du får solgt kjolen din, den var nydelig!!! =)
Vannmann35 Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Enkelte skal nå kritisere alt og alle... Flott kjole! Har selv allerede kjøpt og ønsker lykke til med salget :-)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Det kan jo faktisk være at hun har bestilt den fra jk selv da, er mange her inne hos har bestillt samme kjole som den fra jk. Kjolen er nydelig samme hvor den er bestilt fra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå