Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snart termin, og kjenner jeg begynner å vente og synest det er kjedelig om dagen. Hvor lei er dere som nærmer dere termin eller er over? Så lei at.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å bli MEKTIG lei, skal jeg si deg... Jeg gikk 9 dager over med førstemann.. da var dagene seige gitt!! Denne gangen har jeg 11 uker igjen, og jeg er lei ALLEREDE... gud, hvordan skal dette ende!!

Skrevet

så lei at jeg holder på å bli sprø????

Jeg venter tvillinger og er kommet til uke 38+1!!!!Legene sier at de med tvillinger etter statistikken føder i uke 38....så håper, håper....

Jeg er nå så lei at jeg snart går rundt meg selv....Prøver å kjenne om jeg har noen symptomer på at noe skal skje,men neida!!!

Skrevet

Så lei at man begynner å grine når ei velmenende tante ringer for å høre om noe har skjedd........???? Gjør vel ikke saken bedre at modern nå har bodd hos oss i tre uker for hu må passe storesøster når noe endelig skjer.........

Skrevet

så lei at jeg holder på å bli psykisk ustabil. Maserier i åtte dager hvor jeg har trodd noe har vært i gang. Typisk at de gir seg på morgene, noe som resultere i ingen natte søvn. Så lei at lakserolje har vært utprøvd, sex tre ganger om dagen, et glass rød vin, kanel, ananas, blitt strippet to ganger.

Babyen min har det supert der inne. 8 dager på overtid. Trodde jeg skulle føde før tiden, heldigvis blir jeg satt igang til uken. Er fullmåne i natt, men Hitler har bursdag i morgen, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...