Gå til innhold

ha med.... på fødsel????

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere om å ha med seg sin egen bror på fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde ikke klart det. syns det hadde vært litt rart. men det er min mening.

Skrevet

Det ville jeg ALDRI ha gjort, men du må selv finne ut hva du vil.....

Skrevet

Hvis dere står hverandre nær,å du har lyst å ha han der,så er det vel ingenting i veien for det synes jeg?

Skrevet

Jeg hadde med storebroren min på min første fødsel. I den situasjonen jeg var da var ikke barnefar aktuell, mamman min hadde ikke takla det og ingen venninner var modne nok (jeg var 19)

Han var da allerede far til 2, tror det er greit at han har vært med på fødsler før.. kanskje..

Har bare gode erfaringer med å ha hatt han med. Det har også gjort at han og sønnen min har blitt sterkt knyttet til hverandre.

Godt å ha med noen som man føler seg trygg på - er det broren din, ta han med! Lykke til!

Skrevet

Hvis han er den du føler aller mest for å ha med deg, så er det bare å ha han med. Man må ha med seg den man føler seg mest trygg på og hvem det er jo akkurat det samme. Vet jo om alenemødre som har hatt med seg en venn som hun hadde vokst opp sammen med. han hadde egen dame og hun syntes det var greit for hun viste om hva slags forhold de har hatt opp igjenom oppveksten.

Skrevet

Min lillebror e pappa tell 2, æ e førstegangsfødende. Han hadde klart vært et alternativ å ha med på fødsel, om ikkje æ sku ha med pappen tell barnet =) Man må jo ha med nån man VIL sjøl og føle sæ trygg på! Blir jo den opplagte yndlingsonkel i så tilfelle =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...