*Askepott og hjelperene * Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Vel så var det min tur... føler meg helt jævlig,har tatt angrepille nå. Noen av dere som har brukt det? hva skjer? er bare 2 timer siden jeg tok den,når merker man at det skjer noe og hvordan?
Gjest mphs Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Ja har brukt det to ganger da vi har hatt uhell med sprukken kondom. Om du ikke reagerer på pillen skal du ikke merke noe. Om du ikke mener abortpille og det har jeg ikke brukt.
Sjefsmegga Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Norlevo du mener? Ja, jeg har tatt den et par ganger, merka ingenting annet enn at mensen kunne komme noen dager før eller etter den skulle.. Det er jo en kraftig p-pille som forhindrer at et egg blir befrykta og fester seg, slett ikke verre enn å ha feks spiral sånn sett, det er jo overhode ingen "abort-pille" som enkelte tror...
*Askepott og hjelperene * Skrevet 18. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2008 Nei er vel bare en vanlig angrepille,må tas innen 72timer. Trodde kansje man fikk "mensen"
Sjefsmegga Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Nei, du vil trolig ikke merke noe som helst, men husk at mensen KAN komme litt etter elelr før du venter den siden det er hormoner inn i bildet. Jeg fikk mensen litt anen dag, men ikke mye forseint/tidlig, var snakk om et par dagers forskyving bare. Det er ingenting som "skjer" annet enn at den forhindrer en befruktning.,...
winneboo Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Ja har brukt den. En gang ble jeg litt dårlig, kvalm og uggen. Da tok jeg den på ettermiddagen å kjente det utover kvelden. En annen gang merket jeg ingenting.
Turid Laila Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Fytti helvete for noe drit sier jeg bare! Nå tåler ikke jeg p-piller heller da, og reagerte kraftig på angrepillen, men var meg selv igjen etter to uker ca. Fikk mensen dagen etter jeg tok angrepillen, selv om det var lenge til den egentlig skulle komme. Men det er jo ikke sikkert du reagerer på den da
meg & to små vampyrer Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Jeg tåler ikke p-piller, men reagerte ikke nevneverdig på angrepillen. Merka egentlig fint lite til den jeg, utenom at jeg kunne ønske jeg ikke måtte bruke den da..
oftebustat Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Jeg har tatt en gang. Merka ikke noe med en gang. Men 9 mnd etterpå fikk jeg ei vakker lita jente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå